Olemmeko tiukkapipoisia?

Kirkkovenetunnus seurakunnan sivustolla kuohuttaa Oulussa
www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...247506026?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 08:56

voi olla,että ollaan ja voi olla,että ei olla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 07:40

Sama asia, kun naapurin kakarat viheltelevät tuhmia lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 07:54

Kysehän on seurakunnan nuorisosivustosta ja tuon tunnuksen ainakin lähes jokainen nuori osaa piirtää (ja tunnistaa)

joten kannattaako nipottaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:07

eipäs tuosta nyt mitään nippottamista ole,kun selvä kirkkovenehän se on...jos jotain muuta siitä saapi mieleen niin loppu onkin likaista mielikuvitusta, jota ei noilla nuorilla varmaankaan ole ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:10

ei olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 09:00

kyllä osalla suomen kansaa on ongelmia,pipon kuminauha on tiukka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 09:14

tulkinnanvarainenhan tuo merkki on, katsojan mielikuvituksesta myös riippuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 09:30

On paha olla jos pipo kiristää. Tuttu kuvio ja jää mieleen varmasti, mitäpäs tuosta. Söötti on kirkkovenneen malli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:35

Ei todellakaan tuosta tarvi nipottaa. Minusta kait se on oikein tyylikäs ja herättää juuri ajatuksia ja tunteitakin. Oikein hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:41

Ihan kelpo logo. Ei kyllä tuo minulle muuta mieleen, kuin soikean auringon, jossa on vesi vinossa ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 12:10

Kirkkovene mikä kirkkovene, oma mielikuvitus voi sitten muuttaa joksikin ihan muuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 14:00

Toisinaan ollaan, toisinaan ei?

Myytävänä logo. Finanssi Kungliga Båt Klubben 3,00 €
www.finanssi.org/cms/images/...irakka.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:33

Tulee kova päänsärky jos nipottaa ja panta kiristää.
Joskus tuntuu siltä, että nipotamme liikaa pikkuasioista.
Katsojan mielikuvituksen varassa, miltä kuva näyttää. Pitäiskö nipottaa oman likaisenmielikuvituksen takia =o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:22

Ei me olla koskaan tiukkapipoisia, vaan lähinnä on niin että pipot eivät ole riittävän isoa kokoa jos ahistaa. Ja mie olenkin sit Ruotsista kotoisin, vaik finniksi siel joskus sanoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:07

Melkosta holhousyhteiskuntaa ollaan. Jokaisella on oikeus omaan mielikuvitukseen. Olkoonpa sitten
työmiehen aurinko tai rekkakuskin hymy

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:47

Olemme, aivan liian.