Voisikohan joku kirjoittaa nämä Napsun vastaukset kirjaksi ? Mikähän olisi hyvä kirjan nimi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 01:02

" Mikä olikaan oikea vastaus?Elämäni napsulaisena."

tai

"Kysy mitä haluat. Kyllä Napsu tietää."

Kysyjän kommentti

'Elämäni napsulaisena' saattaisi sopia kirjan nimeksi. Mutta eihän tässä ehdi mitään kirjoja kirjoitella, kn täytyy vastailla näihin Napsun kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 00:12

Varmaan kirja syntyisi, mutta kuka sen kustantaisi. Oikeita ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:16

Loistava idea,kysymyksiä ja vastauksiahan on "lukuisia";Napsun kysytyt ja vastatut,
onko liian proosallinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:32

NAPSAHDUKSIA
- 15 000 kysymystä ja 100 00 vastatausta, jotkut jopa oikeita -

ANONYYMI kirjoitaa
sponsorit kustantaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:58

Luulisi noiden vastausten seasta löytyvän useampikin sensuroitava, joten ehkä sivumäärä hieman pienenee. Saattaisi tulla aika poukkoilevaa luettavaa jos pelkät vastaukset muuttaisi tarinaksi. Ehkä joku takertuu haasteeseen ja tekee omakustannushintaan kirjasen nimeltä: Oliko tuossakin järkeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 06:36

Jos tuollaisia alatte hölisemään niin ainakin vastaukseni muuttuvat sensuroitaviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:34

maan parhaan Napsun parhaat ja vähemmän parhaat tiedon jyväset... oiskos tuossa nimi ehdotusta.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:38

Tuolle "sekametelille" ei kyllä kustantajaa löytyisi ja sensuroitavaa olisi paljon, esim. kaikki vastaukset "en tiedä mutta tuossa on linkki" jne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 12:08

Niksi-Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 15:04

Kyllä! Kaikki on valmiiksi suunniteltu!

Sen nimi on "Yksinäinen napsuttelija." Siinä on 1 000 sivua ja joka sivuilla lukee: " Napsutin, napsutin....naps"

Kirjan kansi kuva on jo sekin valmiina:
www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/...69646.jpeg

BoD Funin avulla voit tehdä oman henkilökohtaisen kirjan maksutta - vaikkapa persoonallisen ja ikimuistoisen lahjan kuten valokuva-albumin tai keittokirjan. Halutessasi voit toki myös myydä kirjaasi BoD:n omassa verkkokirjakaupassa.

BoD Comfort -palvelussa saat kirjasi 449 eurolla myyntiin kautta maan sekä mallikappaleen kirjastasi. Ammattitaitoinen henkilökuntamme neuvoo sinua koko kirjaprojektisi toteutuksen ajan.

Tässä koko organisointi valmiina. Pannaan voitto puoliksi, eikä ilmoiteta verottajalle mitään!
Sopiiko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:38

Napsun aivoituksia.
En vain tiedä olisiko kirjalla kovin paljon lukija kuntaa, no me Napsulaiset ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:04

Voisihan joku innokas yrittää. Vaikka Napasun mielipiteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:48

Napsun totuudet.