Onko ruoho vihreämpää aidan takana !?

Avainsanat: kateusko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 22:53

Nyt on kyllä pakko myöntää, että kyllä se on!! Sekä kirjaimellisesti naapurin ruoho on kasvanut paremmin kuin omani sekä silmänruokaa sieltä on löytynyt, ihan kotiin asti vietäväksi :) kahta en vaihtais ja toinen niistä on naapurin nurmikko!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 23:01

ei ole samanlaista on , kuin meitinkin on , mutta oma nurtsi paras nurtsi...siltikin on... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:21

kaikki näyttää siistimmältä vähän etäämmältä katsottuna ....

Lisätty: 08.07.2009 - 09:37

lukihäiriöinen hämmästeli ensin hetken kysymystä
"onko ruho virkeämpi aidan takana" ?
no hyvä että selvis ennenkuin kerkesin vastata ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:29

No "omalla" frisbeegolfkentällä se on tällä hetkellä hieman liiankin vihreää ja pitkää, kiekkoa ei meinaa löytää sieltä millään. Kumpa olisikin vihreämpää aidan takana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:57

Onneksi tuolla maalla ei ole sitä aitaa, jonka yli kurkkia. Joka puolelle on vain peltoa ja vetä, siis ruohoa ei oikeastaan missään. Täällä kaupungissa on sitten aidat, mutta koska en leikkaa murmikkoani, niin minun ruohoni on kyllä vihreämpää kuin naapurilla.
Noin kuvannollisesti on se vähän kylä niin, että muualla sitä luulee asioiden olevan paremmin, mutta totuushan on, että ensin on matkustettava kauas nähdäkseen lähelle hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:15

Kyllä. Mutta leikattava sekin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:51

Jos se joskus onkin, niin vähän ajanpäästä huomaa että ettei se sen kummoisempaa olekkaan.
Ja taas maistuu oma rikkaruohoineenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 07:16

Sananmukaisesti on.
Pihatöiden yhteydessä uusin nurmikkoa kahdelta kulmalta, eikä toiseen kasva mitään, vaikka olen kylvänyt siemeniä jo kolmeen kertaan. Fasaanit ja varpuset kaivavat sen ylösalaisin joka päivä.
Toiseen laikkuun kasvaa kaikkea muuta paitsi ruohoa, savipäätä ja jotain keltaista kukkaa.
Varmaan ihan siistin näköinen naapurista katsottuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 07:28

Onneksi ei naapurin pihat näy?
Joskus aikojen alussa tuli käytyä antiikin Olympiassa autolla. Reissuun lähtö toukokuun lopulla ja kotiin tulin heinäkuun alussa. Naantalista kotiin ajaessa ihmettelin miten voi olla vihreää ja kaunista. Siellä etelässä oli vain karrelle palanut maa joka puolella. En kaipaa naapurin pihoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 10:24

Kuules alussa tuntuu siltä,mutta kylläkotitontilla saa aina parempaa ja ehkes myös enemmän!!??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:02

niin ne väittää.. minä tosin en syö ruohoa niin enpä tiiä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:29

kyllä on selkeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 12:12

Ehkä on,ehkä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 14:25

Riippuu aidasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 15:40

Kyllä on ja sen on lehmätkin todistaneet laitumella ollessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 17:27

On ja ei ole. Silmätkin voi valehdella. Etäisyyden päästä saattaa joku tupsu näyttää paljonkin "vihreämmältä", mutta kun astuu lähemmäksi niin monesti huomaa että se oli pelkkä optinen harha. Mutta jos mieli on virkeä ja aurinkoisa niin eiköhän mielen valo paljasta paljon enemmän kuin sen pimeys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:06

Niinhän sitä usein väitetään. Olisko se kateutta??

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:49

Joskus on kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:28

Tosi hyvä vastaus oli; että kyllä on, mutta sekin on leikattava. Niin kävi EX:lleni