Kemissä on viikonloppuna koiranäyttely, oletkos tulossa hauvoinesi?

Avainsanat: koira harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 23:39

Minun koirani ei ole näyttelykelpoinen. Siis kaunis kuin mikä, mutta silmässä perinnöllinen kyynelkanavatukos, ei kelpaa kenneliin. Enkä kyllä lähtisi muutenkaan koiranäyttelyyn koirani kanssa. Ei hänellä sielä olisi yhtään hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 22:53

Matka olis kyllä aika lyhyt, vaan kun ei ole sitä hauvelia enää. No, voishan sinne tulla muuten vaan katselemaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:25

liian pitkällä eikä edes ole koiraa (nykyään) joten en taida tulla, pitäkäähän hyvät haukkujaiset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 01:03

Ei ole susipoika näyttelykunnossa. Tai sanoisinko näin, ettei koiramme ole otettu näyttelyä varten vaan ihan meidän turvaksemme ja seuraksemme. Mutta olen joskus ollut esittelemässä koiraa ja sitten ihan vain katselemassa ja upeita koiria siellä näkeekin. Matka on tällä kertaa näyttelypaikalle sen verran pitkä, että kiitos vain kysymästä, mutta joudun jättämään väliin. Enkä toiste sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:28

Meidän koira on vasta 6 kk, joten ei vielä näyttelyihin pääse. Ehkä johonkin pentunäyttelyyn kyllä pääsisi. Marraskuussa aikomus mennä Jyväskylän näyttelyyn. Tässä täytyy vielä harjoitella, miten näyttelyssä kuljetaan kauniisti, vetämättä vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:29

Tällä hetkellä perheellämme ei ole näyttelykoiraa, jota voisi kehässä käyttää. Aiempina vuosina olin innokas käymään, mutta harrastus lopahti jostain syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:02

Kyllä on liian työlästä puuhaa. Pitää olla tosi innostunnu,että jaksaa niissä kierellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:50

Enpä ole :( Mieli tekisi kyllä.