Kuinka moni napsulaisista on mukana vapaaehtoistoiminnassa?

Avainsanat: spr harrastus vapaaehtoinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:50

Olen ollut kodittomissa kissoissa, en tosin enää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 22:18

Ihan kohta kahdessa suuressa musiikkitapahtumassa,
täällä itäsuomessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:20

Ollut ennen muinoin, mutta kun sai ( = lue, joutui ), itse tehdä kaiken, niin luovuin kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:56

Mulla on ollu jos vaikka ja mitä vapaaehtoistoimintaa viime vuosina. Nykyisin vaan enää vähän liittyen omaan työhöni, siis jotain vapaaehtoista työhöni liittyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:58

olen ollut siloin kun tytär potki palloa tps niin sai olla milloin kuskina isolle poppoolle ,milloin oikein töissäkin jotta seura sai rahaa ym kaiken laista touhua siinä oli myöskin äidille ja isällekin , kun oli asuntiauto meillä silloinkin jo ,niin saatiin ain olla kuskaamas pelaajia turnauksiin ym..eipäs ollut tps, llä varaa antaa bussia likoille joten vanhemmat siten kyytis,myöskin olen täällä olluty ratsastajien piikkiin keittelemäs kahvii ja valvomassa ,et muonitus natsaa , kyllä sitä on kaiken moista saanut ilman palkkaa olla tekemässä, mutta hauskaa on useimmiten ollut , eikä nuo ilmais työt siten ole haitanneet, mutta nyt olen kiitänyt kauniisti ja antananut kalustoa heitin käyttöönsä ilman et itse osallistuisin mihinkään...se on tämä ikä ja terveys tullut kuvioihin.... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:15

en missään järjestäytyneessä muodossa, kaiken näköistä pientä puuhaa silloin kun eteen sattuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:02

En ole ollut ennen enkä ole nytkään. Kaikenlainen järjestötoiminta jotenkin tökkii kokouksineen ja sääntöineen. Olen luova yksilö, teen pyyteetöntä työtä ilman järjestöjä. Autan siellä, missä kulloinkin satun liikkumaan. Se ei kuitenkaan ole vapaaehtoistyhön rinnastettavaa, koska se on niin satunnaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:12

Olen mukana nykyään Hyötykasviyhdistyksen riennoissa esim.taimitorilla kahvilassa talkoolaisena,aikaisemmin myös SPRn ensiavuissa,mutta se jäi,kun tuli tosi-ammattilaisia mukaan ym.meitin kaupunginosan tapahtumissa,en muista muuta #kehuttavaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:16

Talkootoiminnassa kyllä vaihtelevalla aktiivisuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:50

Hienoa jos itse olet Spr:n toiminnassa. Hävettää tunnustaa, mutta itse en harrasta mitään vapaaehtoistyötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:46

Olen ollut vuosien varrella mm. SPR:n toiminnassa, nykyään ainoastaan puoluetoiminnassa jossa on paljon palkatonta, vapaaehtoisuuteen perustuvaa toimintaa. AY-toiminnassa olen ollut, siihen kyllä pyydettiin, en tuppautunut ja jotain palkkiotakin maksettiin eli esim. liiton kokouspalkkiot ja pääluottamusmiehen palkkio. Se perustyö oli vapaa-ajalla tapahtuvaa ja siten paljolti vapaaehtoistyön luonteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:31

Olen aiemmin ollut, mutten enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:08

En vapaaehtois työssä,mutta eläkepäivinä pieni sivutulo vanhusten avustus-hommista.