Martat taas mielessä...mitä ruokaa laitoitte tänään vai ostitteko valmista?

Saimme torilta nyt ekan kerran "maailman parasta" uutta perunaa, sitä Siikliä. Lisäksi tein broileriwokkia, mutta ne uudet perunat, nam! Jälkkäriksi söimme uusia mansikoita vaniljakastikkeen kera.

Avainsanat: kesä ruoka parempi mieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 15:33

Uusia perunoita, Siikliä, silliä ja paistettu merilohifilettä.
Jälkkäriksi kahvit ja lähileipomon omia pikkuleipiä, joiden vihreästä hillosta minulla ei ole tarkempaa tietoa, mutta hyviä olivat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 15:39

En ole vielä tänään laittanut mitään, mutta jotain wokkiruokaa olisi tarkoitus kohta laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 15:52

Tänään oli makkarakastiketta ja Lildin perunamuusia hieman paranneltuna. Vaihteeksi erilaista mutta hyvää. Raikas salaatti ja puolukkahillo lisukkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 16:28

ihan söin laasagnea jonka ostin lidilist , se olikin yllättävän hyvää , en tee lasgnea itse, kun sitä ei meilä syö kuin minä ja itsekkin vain kerran vuodessa...nyt kyl alkoi tekeen mieli mansikoita njam, ja lähtee tutkiin ampeliaan tai mansikka maataan,joskos löytyis edes yksi muhkea mansikka jälkkärix...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 16:45

Teen tänään perinteistä kotiruokaa, uusia perunoita ja jauhelihakastiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:27

tänään iltaruuaksi tehdään kotitekoista pitzaa. eli jauhenlihapitzaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:02

Pasta Carbonaraa ajateltiin väsätä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:03

Ai niin, unohdin koko ruokahomman. Ehkä huomenna sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:11

Eiliseltä jäi keitettyjä uusiaperunoita. Paistoin niitä pannulla sienien ja runsaan sipulin kanssa. Että tällainen pyttipannu, oli muuten tosi hyvää.
Lisäksi kurkkua ja tomaattia lautaselle väriä antamaan.
Ruokajuomaksi vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:49

Porsaan-filettä omia kasvattamia uusia perunoita ja salaattia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:01

Oman sävellyksen tein uusista perunoista, paprikasta, kukkakaalista ja kermasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:14

Toissapäivästä meksikonpataa
ja eilistä kalaa. Kumpikin toimi vielä ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:19

Grilliruokaa tuli tehtyä (nyt vast pääsen vastailee kun tää ruokavieras/työkamu ja viel miespuolinenkii, huh, tosin oma poika ja mies kyl tääl oli esiliinana, heh): Enstee paistelin nuit grillikylkii 'alkupaloiks', sit olin tehny kreikkalasen salaatin naudan ulkofileitten kans (näist laitan sit noottii HK:lle huomen) ja pari nyyttii valkosipulinkynsii folios ja paahtista, masikoit jälkkäriks (kesän ekat ja varmaan vikat), en näin paljo ois panostanu, mut kun niin harvoin tavataan... sen jälkeenn pelattiin huutopussii, se olikin mukavaa pitkäst aikaa.. kaikki nautittiin..

Lähteet:
tää ilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:39

Eilen en tehnyt lainkaan ruokaa, siitä meillä vastasi tytär. Pesin koko aamun mattoja, jotta ne sitten saisivat 'kuivua' tuossa sateessa. Iltapäivällä vaihdoin maisemaa, tulin tänne kaupunkiin, jossa en myöskään laittanut ruokaa. Äsken söin omenan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 16:02

kun tulin töistä kotiin niin keitin riisiä ja paistoin marinoitua filee suikaleita! sen kanssa herne-maissi-paprikaa ja punajuurisalaattia.. oli hyvää!