Outo kalansaalis - katso kuva...

- Se vaikuttaa aivan aidolta, penikseltä, jossa on esinahka, kalastaja kommentoi medialle.
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1708040

Avainsanat: jo on aikoihin eletty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 09:24

Ei sitten saanut tuo kalastaja kalakeittotarpeita,jos tuo jäi reissun ainoaksi saaliiksi.

Kysyjän kommentti

Meni tipi pataan kuin entisellä onkimiehellä1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 08:30

Onneksi asia selvisi,olipa kamalan näköinen otus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:15

kylläpäs olikin kumman näköinen otus, kaikkia tuolat mereltä voi löytyäkkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:17

Mutta olipas outo otus. Norjalaisillakos tuollainen, silmät ja kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:28

Ei tarvis enää perata hahhahhh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:10

piti housuun katsoa onko tallessa niin samalla lailla rpyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:18

no ei pidä pelästyä,
uistimeen voi tarttua mitä vaan,
vaikka vanha karvareuhka ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 11:19

Hupsista...uskaltaakohan mennä ongelle..kyllä luonto on ihmeellinen...sanoo myös pikku Hiski jolle kaikki on niin suurta ja kummallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 11:44

palisanterin vastauksesta sai tämä täti päivän parhaimmat naurut. Niin, taitaa niillä Norjalaisten "vehkeillä" olla silmät ja kaikki :D hahah..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 13:41

kaikkee ne kalasteleeki, mitähän seuraavaksi nousee? Air Francen musta laatikko? onko sitä muuten löydetty ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:06

No ei ole penis. Siinähän on ilmiselvästi merimakkara, joka on kuollut ja hieman muuttanut väriään sen jälkeen. On tarttunut kuvassa olevaan pohjapilkkiin vahingossa, jolla Norjassa pyydetään aivan merenpohjassa eläviä kaloja, kuten mm. turskaa. Tiedoksi, että merimakkara ei iske pilkkiin kiinni, vaikka onkin lihansyöjä, joka syö esimerkiksi merisiilejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:09

Kyllähän niitä kummajaisia on maailma täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:17

Jos olisin mies. niin kyllä saikähtäisin jos housusta löytyisi tuon näköinen peli, mutta otettava tietysti huomioon, että se ei ollut elossa enää ;)
No joo ...
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Uskallan vielä mato ongelle lähteä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:59

No on juu kyllä kumma saalis.