Onko sinulla lamppua vakan alla ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 09:48

ihan mahottoman monta, sieltä sitten vilauttelen ja aiheutan sanomatonta hämmennystä ympäristössäni

Kysyjän kommentti

Niin varmaan teetkin !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 23:26

En arvaa laittaa sinne päreet voivat syttyä ja palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:34

Kyllä minulla taitaa olla :D Otan sen sieltä esiin sitten, kun sen aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:09

Ensinnäkin haluan kohteliaimmin huomauttaa kysyjälle, että lamppua ei sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa olijoille, eikä aiheuta tulipalovaaraa vakan alla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:20

Ei ole vaan sopiva valaisin tyynyn alla mitä pitää sitten pienemmällä valaisimella etsiä kun tulee lähtö sinne su tänne ja takas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:22

Ketään tai mistään lauseita lainaamatta annan valoni loistaa muillekin pimeästä kärsiville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:41

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 08:31

Jossain mielessä voi niin sanoa eli ajanpuutteen vuoksi ei ole mahdollisuutta toteuttaa kaikkea mihin olisi lahjakkuutta. Yritän kyllä parhaani olla kätkemättä lamppua vakan alle, se kuuluu perusluonteeseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:35

Ei ole sitä vakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:04

voihan nenä, kun ei ole tuota vakkaa, niin ei sen alle voi lamppuakaan laittaa, tuolla ikkinanlaudalla ulko-oven vieressä on lamppu pattereilla toimiva, ja ihan siltä varalta jos on sähköt poikki, niin näkee mihin seilaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 15:21

Lamppuja löytyy, pärevakkojakin ja mitäs sitten piti olla. Uusia ideoita ja suunnitelmia pää täynnä, mutta kaikkea ei ehdi toteuttamaan. Olen löytänyt itsestäni uusia puolia joten kehityskelpoinenkin vielä. Jaa-a, mikäs se kysymys olikaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:43

Ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:20

Vakkani kansi on apposen auki.