Oletko kuuhullu ? Vaikuttaako täysikuu sinuun ?

Avainsanat: täysikuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 10:48

vaikuttaa se sen verran , et ei nukuta kunnolla joten kuuhullukin sitten vielä kaiken muunkin lisäksi...

Kysyjän kommentti

Kuuhullu(kin) miekin oon. Tosi huonosti tulee nukuttua silloi.
Elokuun kuutamot ovat mahtavat ja samoin talvella. Kuu valaisee todella hyvin, kuka sitä nyt silloin nukkuisi =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 20:23

Minä olen kuuhullu, täydenkuun aikaan en saa kunnolla nukuttua, ulvomiseen ei minulla ole taipumusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 20:25

Hullu saatan olla, mutta syy ei siihen ei löydy kuun vaiheista,
ulvoakin saatan mutta siitä ei puhuta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:03

Kokeilkaapa talvella järven jäällä kuutamossa ulvoa tai huutaa sydämenne pohjasta. Se tekee gutaa eikä ole ollenkaan hullua.

Mutta älkää pelotelko lapsia.

Lähteet:
kokeiltu on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:07

En ole kuuhullu, ihan tavallinen hullu vaan. Eli ei vaikuta täysikuu minuun mitenkään, paitsi että se on upean näköinen varsinkin kuulaana syys- tai talvi-iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:09

Olen myös kuuhullu. En nuku hyvin täydenkuun aikaan. Kiepun ja heräilen jatkuvasti. Onko nyt muuten täysikuu ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:15

olen kuuhullu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:06

Ei ole koskaan vaikuttanut ja nykyään kun täysikuuta ei olekaan sillä sieltä on tuotu kiveä maanan :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:23

Eipä vaikuta täysikuu millän tavalla. Kiva vaan ihailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:09

Syntymähulluus on ollut päällä jo pidemmän aikaa. Yllytyshullu en sentään ole - ainakaan heti. Kuu saa kiertää radallaan omia menojaan, ei vaikuta minun rytmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 01:38

Kyllä täydenkuun aikaan täytyy vähän saada ulvasta...jos ensi viikonloppuna on jopa melkein täysikuu, joten mielenkiinnolla voidaan odotella minkälaista ulvontaa elokuun yössä kuutamokeikoilla tytönhupakon kanssa yhdessä kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 03:01

Olen kuu hullu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:50

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:25

Ei vaikuta minun nukkumiseen. Eli en ole kuuhullu ainakaan.Jos sit muuen vähän hullu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:39

Juu, olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:04

Välillä tuntuu että olen.