Tervehdys! Suunnittelemme matkaa Hua Hiniin ensi vuonna kesä- tai heinäkuussa. Onko kokemuksia säästä tuona aikana?

Avainsanat: sää hua hin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 18:13

no ei omia kokemuksia, mutta ilmastotilastot kertovat seuraavaa

kesäkuu: + 25-34 C, sadepäiviä 10
heinäkuu: + 25-33 C, sadepäiviä 11

lisää ilmastosta:

fi.allmetsat.com/ilmasto/mal...code=48475

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 00:01

Hua Hiniin ilmasto on kuuma ja kostea, joten matkalle mukaan kannattaa ottaa kevyttä kesävaatetta. Kuuminta on maalis-huhtikuussa, jolloin lämpötila kipuaa noin 35 celsiusasteeseen. Kesällä sadekuurot ovat yleisiä. Illat ovat viileimpiä joulu-tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:24

Tuo on sadekautta Thaimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:34

Sadekausi on juuri silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 14:32

silloin kun sataa +28,,,31, aurinkoisena päivänä lämpötila voi nousta +38,yleensä sateet kestää alle tunnin