Hyviä salaatteja?

Itse pidän erityisesti Broileri makaroni salaatista. Ohje: Hunajamarinoitua broileria, makaronia, pakastevihannes pussi, (herne-maissi-paprika) purkki Kermaviiliä (keraviiliin laitan currya, mustapippuria ja aromisuolaa) ja sitten vähän maustetta esim. suolaa, mustapippuria, paprikajauhetta ja vähän hunajaa.

Avainsanat: salaatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 17:20

Ihan perinteinen tonnikalasalaatti tomaatilla, kurkulla, riisillä, maissilla ja lehtisalaatilla on sekä raikas että kevyt vaihtoehto jatkuvalle grillaamiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 16:59

fetajuustoa, kinkkusuikaleita, kierremakaronia, suikalejuureksia sekä kolmenjuustonkermaa, hieman pippurisekoitusta myllystä, suolaa ihan hitusen...sekoita aineet keskenään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:00

Tomaattia, salotti- tai salaattisipulirenkaita, salaattia ja ranskalaista salaattikastiketta, johon päälle vähän hienonettua mustapippuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:49

Kanasalaatti,kreikkalainen,katkarapusalaatti-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:19

hedelmä salaatti jossa on kiiviä XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:36

Muumon salaatti: Lehtisalaatin lehtiä silputtuna, kananmuna keittynä ja pilkottuna, kermakastike etikalla ja siola-sokeri-pippuriseoksella maustettuna. Nythäm on salaatitkin kasvimaassa parhaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:35

Minulla tämä perinteinen kulkee pöydässä: jäävuorisalaattia, fetajuustoa, tomaattia, kurkkua ja oliivia. Ja päälle kastiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 21:52

Lehtisalaattia silputtuna,tomaattia,kurkkua,sipulirenkaita ja tilliä+ kevyt salaatin-kastike..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:39

Kanasalaatti, kreikkalainen salaatti (viimemainittu aidolla fetalla eikä kotimaisella kopiolla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:39

Saa kaupan salaattitiskiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:01

Lempisalaattini on ehdottomasti Hesburgerin kanasalaatti! ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:46

minä ostan joko keräsalaattia tai sit Jäävuorisalaattia ja laitan sekaan tomaattia,paprikaa, kurkkua, punsipulia tai ilmasipulia. j sitä syödään valkosipulikastikkeen kera. kaupan salaatteja ostan silloin tällöin ja ne ovat punajuuri salaatti, peruuna salaatti, sekä italian salaatti. joskus taas aurikoista salaattia jossa porkkanaa ja ananasta.