Missä olitte eilen?

Meillä oli kiva reissu Savonlinnaan,siellä oli höyrypursiseuran rekatta,mitä menimme seuraamaan,kun itse kuulun perikuntaan kellä tälläinen pursi on,oli kiva seurata laivojen tulemista satamaan,maalta käsin,sieltä se tuli se meidänkin pikkuinen pursi,kun oli tullut jokin repeämä vesiputkeen,mikä saatiin korjattua satamassa,On hyvä,et on kännykät olemassa,sain tietää aina missä mennään.

Avainsanat: höyrylaivat satama

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 10:53

Joensuun torilla kuuntelemassa torvisoittoa.
Frisbeegolfradalla pari kierrosta.
Keskustassa tytön kanssa päivän pitza naamariin.
Kaupassa suht isot ostokset, osa pakkaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 10:54

lyhyessä narussa - ei pihapiiristä päässyt poistumaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:02

kotosalla vaan..koiran lenkitystä mattojen pesua ja sauna..ei sen ihmeellisempi lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:10

Olin tyttären 44v. syntymäpäivillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:21

puolet päivästä meni kuvauskeikalla ja loppupäivä terveyskeskuksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:55

Kotona vaan homehduin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:08

Kotona valmistautumassa risteilyyn sekä mallorcan matkaan;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:14

Käväisin kotipaikallani ja ystävän luona samalla reissulla kylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:16

Olin ystäväni 60-vuotisjuhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:19

Vietin koti iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 12:27

Päivällä puutarhahommissa ja illalla lähdimme lavatansseihin. Sisko tanssi ja minä hytisin lavansivulla. Loppuillasta piti jo lainata talosta vilttiä niskaan jotta tarkeni hytistä. + 7 oli autoni mittarissa kun lähdimme kotiapäin tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:45

Olin Oriveden Rönnissä Kesäpäivä Längelmävedellä-tapahtumassa tyttäreni perheen kanssa. Oli kaunis päivä, mukava tapahtuma ja aika meni jouten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:45

Särkäniemessä huvittelemassa.Tyrky oli ehdottomasti paras,kannattaa kokeilla,vaikka jonot ovatkin aika pitkät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:08

Kotosallaolin. Tyttäreni kävi kylässä pienten poikien kaa ja söimme elämäntoverini kunniaksi synttärikakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 16:01

Kotona ja kirjakaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:06

Pellingin saaristossa merellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:57

sastamalassa olin sukujuhlissa olikin hulpeat maisemat ja kiva wanha-pappila missä oltiin ja ens vuonna uudelleen sama paikka jo varattiinkin....meitä olikin suuri joukko melkein 80 h...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 18:19

Mökillä, päivän kohokohta kyykäärme. Auton tenkaan litistämä... mutta hienot selkäkuviot vielä hyvin näkyvissä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:52

Kotosalla ihan vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:26

mummolassa hoitamassa koiran pentua se tuleekin huomenna klo 6.00aamulla meillle XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:23

kavereiden kanssa juhlimassa usan itsenäisyyspäivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:47

aamupäivä meni ihan kotosalla siivoten, puolenpäivän jälkeen kaupungille hoitaa muutamia asioita, iltapäivällä miehen kanssa 1,5tunnin kävelylenkki ja illalla saunaan lämmittelee :). siinäpä meni oivasti lauantai päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 02:57

lauantaina olin katsomassa perinnekäsityönäytöstä kuten nypläystä ja kattopäreiden tekoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 14:06

Savonlinnassa tuli käytyä ystävien kanssa. Etteikö olisi vaan oltu kissaäidin kanssa samassa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 15:05

Käytiin jyväskylässä ostoksilla. illalla saunassa ja grillatiin sekä tehtiin trinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:32

Siskoni koiria hoitamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:50

Kotona. Heräsin niin myöhään ettei ollut mitään järkeä enää lähteä minnekään :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:16

Seinäjoella.