Miten tämä aamu tuntuu niin tylsältä? Ei ole mitään suunitelmia tälle päivälle.

Ulkonakin niin kylmä ja kova tuuli..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 09:37

minulla vaikuttaa paljon nuo ilmat. täällä tihuttaa vettä ja tuulee, niin ei saa oikein piristystä..on kyllä suunnitelmissa pestä lattiat mutta saa nähdä tuleeko inspiraatiota.
jos olis aurinkoinen päivä niin varmastikin olisin jo lattiat pessyt.

Liisukka, jos ottaisit rennosti..olet vaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos.. Kyllä ruli otettua rennosti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.07.2009 - 10:48

Vettä tulee ja lämmintä n. 9 astetta. Ja sehän tietää sitä että tänään on pyjamapäivä. Kuppi kuumaa, shaali harteille ja sohvannurkkaan hyvä asento: siitä se alkaa - telkkarin tuijotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:24

silloin kun ei ole muuta puuhaa avuksi tulee tuo lukemattomien kirjojen läjä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:06

Harmaja päivä on. Töitäkin riittäisi ja väsyttää. Ketään ystäviäkään en tänään nää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:14

Voih, olisipa minunkin päivä suunnittelematon:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:17

Minulla taas sunnuntait ovat kaikkein tylsimpiä päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:22

Täytyy nauttia olosta kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:52

Nukuin pitkään ja söin perheaamiaisen. Tein hyvää ruokaa ja salaattia, kohta syödään. Kasvimaallekin olisi mentävä, mutta kaikki on nyt ihan märkää. Aurinkokin paistaa välillä, ehkä tästä tulee vielä ihan hyvä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:42

Erittäin pitkään tuli nukuttua, aamupala vedettyä naamariin ja kohta pitäisi jääkaapintäydennysretkelle lähteä lähikauppaan. Sen jälkeen laatuaikaa puolison kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 17:13

Laatuaikaa täälläkin lukien sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:53

Minä ainakin lueskellut tänään, hyvin on mennyt aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:29

sama täällä tänään on tosi tylsää millon ne hyvät ilmat alkaa ja se kunnon loma toivottavasti jo ensi viikolla X)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 20:26

napsuttele ahkerasti :) mä olin aamulla ottamassa aurinkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 23:26

Nukuttua tuli tarpeellinen määrä,vaik kissa välil yrittiki saaha ylös,oli sitä mielt et pitää sapuskaa saaha.Silti väsyttää ja ihan vetämätön olo.Mite nää sunnuntait onki nii väsyttäviä.Jostain syystä sillo millo on sunnuntain töitä ni paljo hitaammi menee aika mitä muina päivinä....Ainii oliha miul tänää eläinkodis vuoro,liekkö seki vetäny olon vetämättömäks ku puuhaa siel riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:18

Virttä veisaan ja nautin.