Tiedätkö mitä olisi tapahtunut, jos olisi ollut kolme viisasta naista kolmen viisaan miehen sijasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 03:49

Ei mitään. Anreeksi naiset !

Kysyjän kommentti

Perheenisä oli innokas kalamies ja ajeli usein autollaan satojenkin kilometrien päähän hyville onkipaikoille. Naapuri katseli, kun hän eräänä päivänä palasi kotiin vaatimattoman saaliinsa kanssa.
– Taitaa tulla ahvenille aika paljon hintaa, hän ilkkui.
– Kyllähän ne kappaletta kohti aika tyyriiksi tulevat, mutta onneksi niitä on vain kolme!

Niinpä niin ne naiset?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.07.2009 - 06:14

He olisivat kysyneet suuntaa,
saapuneet ajoissa,
auttaneet synnytyksessä,
siivonneet tallin,
tehneet perunalaatikkoa,
tuoneet käytännöllisiä lahjoja ja
maailmassa olisi rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 10:56

vessan ovelle olisi syntynyt jono

- näin ainakin nykyään kaikissa yleisötapahtumissa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:19

Netikka kertoo näin???
www.netikka.net/knuutti/Hupi...naista.htm

Ainkin ennen useimmat sodat on käyty akkojen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:22

Ei ainakaan mitään merkittävää...olisivat ehkä riidelleet ja kadehtineet toisiaan hetken päästä vaikka ovat omasta mielestään niiiin viisaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:11

Tuon Palisanterin vastauksen olen joskus kuullut, joten yhdyn siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:18

Ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 12:43

En tiedä, enkä arvaakaan, mutta tyhmät neitseet , oli heillä kalleinta öljyä lampuissaan, tyhmät neitseet laittoivat he lamppunsa täytynä palamaan, ja huonosti heillekin kävi. Onhan noita tyhmiäkin neitseitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 14:43

Palisanterin viestiin oli aika hyvin kiteytetty kaikki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 15:15

Se mitä palisanteri edellä kertoi. Ja taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 18:54

Jaahas, eipä varmaan mittään kummallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 03:05

No, ensin naiset olisivat huolehtineet äidistä ja vastasyntyneestä ja keitelleet iskälle kahvit.

Ja sitten ne naiset olisivat jo julkkiksia ja ne olisi valittu joihinkin puolueisiin vähintään puheenjohtajaehdokkaiksi. Kukaan arvonsa tunteva mies ei nimittäin enää uskalla asettua tuleen tulitettavaksi näinä paljastusten aikoina vaan antavat suosiolla paikkansa naiselle.

Palisanteria peesaten...

Lähteet:
Ajan henki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 13:59

Maailma olisi pelastunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:30

Palisanterin kanssa samaa mieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:18

Martat olisi perustettu niinä aikoina.