Oletteko ruokailleet Teituvassa Ikaalisissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 20:05

En ole, mutta kiitos vinkistä. Teillä oli varmaan ihana hääpäivän ateria.

Kysyjän kommentti

Ateria oli monipuolinen,mutta valitsimme huonon pöytäpaikan.Tuuletin puhalsi kylmmää ilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 18:55

Olen asunut joskus 90 luvun molemmin puolin Ikaalisissa jonkin aikaa, ja tulihan sitä Teituvassa
kahvilla pistäydyttyä ohimennen, niin nälkä ei ollut että ruokaillut olisin.
Varmaan meno muuttunut sielläkin.
Oliko sinulle myönteinen kokemus Teitupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:10

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 19:34

enpä ole nälkäisenä sillä kohtaa ollut, täytyy pistää nimi mieleen jos kerta suosittelet ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 20:18

En ole ollut paljon Ikaalisissa. Ikaalisen ravintolat ovat minulle tuntemattomia, paitsi Ikaalisten Kylpylän ravintola. Siellä olen ollut neljä viikkoa ja syömistä riitti aamusta iltaan. Sellaisella syömäleirillä en ole ollut sitä ennen enkä sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.07.2009 - 19:00

Enpäs ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:47

Eipä ole tullut koskaan käytyä. Kun menemme autolla kohti pohjoista käymme kahvilla Juustoportissa Jalasjärvellä. Teitupa on keskellä korpea, ei siis Ikaalisissa varsinaisesti.
Kuka siellä on ollut hääaterialla, en näe mainintaa, olen vissiin tullut sokeaksi?!

Lisätty: 07.07.2009 - 14:21

Ai jaa, se oli jossain toisessa ketjussa... ehdin jo huolestua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.07.2009 - 12:51

Ahmat12, jos sivuja vähän selailet, niin huomaat kun teerimäki aiemmin kertoi asiasta. En ole minäkään käynyt kyseisessä paikassa. On se puoli Suomea muutenkin vieraampaa aluetta minulle.