Kaikille napsulaisille ,tänään alkoi täällä Tallinnassa tanssi ja laulujuhlat ja alku oli oikein loistava, kannattaa .......

Kuinka moni napsulaisista on tulossa laulujuhlille???????????
Viikonvaihteen aikana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 01:31

Sama juttu, mieli tekisi, mutta kaikkea ei voi saada.
Kun ei ehdi, niin ei ehdi, täytyy olla sunnuntaina muualla ja huomiseksikin on vähän puuhaa.
Uskon kuitenkin, että siellä on yllinkyllin väkeä ilman minuakin.
Pidä hauskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 00:46

Harmi ettei pääse vaikka uutisten mukaan hotellihuoneitakin kuulemma saisi tosi edullisesti nyt, varmaan joskus loppukesästä piipahdan taas jonkun tekosyyn varjolla päiväksi pariksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 00:58

Valitettavasti en pääse nyt viikonloppuna, mutta kannat kohti kattoa ja nauti minunkin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.07.2009 - 00:59

En ole käynyt Tallinnassa vuosikausiin. Kun muutin tänne Etelä-Karjalaan niin matkanteko muuttui hankalammaksi ja pidemmäksi. En ole nytkään lähdössä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 05:30

Olen käynyt Laulukentällä joskus Tallinnan reissulla. Toivottavasti ilmat suosivat! Oikein hyvää Laulujuhlaa. Aivan varmasti olisi upeaa olla juhlaväen joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:24

En ole tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 08:42

nyt on kiireitä,ensiviikolla helpottaa,jos vaikka vierailisi tallinnassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:07

Railakasta lauluviikonloppua sinne Tallinnaan. Täältä on liian pitkä matka. Kerran olen käynyt, kauan sitten enkä tiedä tuleeko toiste käydyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 09:27

Kyllä nyt laulan ja tanssin täällä kotimaassa. Ohjelmaa on riittävästi, kiitos vaan kutsusta. Olisihan siellä kiva vielä joskus toistekin käydä hyvää kuorolaulua kuuntelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:32

harmin paikka en pääse mutta en minä kyllä osaakkaan valssiaXD

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 14:53

Voi hiisi, en pääse vaikka kovasti haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:05

Katselin telkkarin uutisista niitä oli upean näköistä. Tallinnaan vasta Elokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 03:42

Minäkin katsoin telkusta pätkän laulujuhlista. Sääkin taisi suosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 11:34

Oli varmaan hienot juhlat, olisi ollut mielenkiintoista olla mukana. Järjestetään vain joka 5. vuosi, sitä en tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:59

en nyt sit taaskaan ehtinyt vaikka ois ollut hienoa olla paikalla, no saarenmaalle sitten joskus tulen...