Karhu puri ihmistä kasukkala/ sunila suunnalla ja lähti kohti Lappeenrantaa,loukkaantuneela ei hengen vaaraa.

Oisko tällä karhulla ollu pennut,silloin ne tulee ihmisen päälle,kommentoikaa tätä uutista.

Avainsanat: karhu petoeläin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2009 - 10:51

toivottavasti hän paranee pian

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 18:49

Lappeenrannassa neuvotaan ihmisiä pysymään sisällä. Tidote on televisiossa punaisena viivan. On aika tehokas. Kaikki eivät kuitenkaan katso tlevisiota. Entä lapset ? Kuka huolehtii heistä ? Menisivät nyt kaikki ulos sanomaan muille, että menevät koteihinsa. Siihen saakka kunnes vaara on ohi. Kaise karhukin haluaa pois kaupungin keskustasta. Järvenpäässäkin oli karhu tässä joku aika sitten ja se jäi lopulta junan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:54

Niinhän se useimmiten on, että sillä on pennut. Katsotaan nyt, mitä poliisi tiedottaa.
Karhulle tuli joka tapauksessa noutaja, kun ihmistä meni puremaan.
Onneksi on sen verran kaukana, että uskallan mennä jatkamaan ruohonleikkuuta.
On täälläkin kyllä karhuja. Pari vuotta sitten kävi raapimassa kaarnat lastenkodin pihapuusta tuossa puolen kilometrin päässä, mutta häipyi vähin äänin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:57

kyllä on onneksi harvinaisempaa , et karhuja ois kaupungis, mut aina silloin tällöin eksyvät ja noin on käynyt jo muutaman kerran aikaisemminkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 19:00

Tällaisten uutisten takia en kohta uskalla mennä metsään lenkkipoluille. Olen vielä usein siellä yksin. Hui kamalaa.
Luultavasti on emokarhu, jolla ollut pennut jossain lähistöllä, tai sitten muuten vaan vihainen tai nälkäinen. Vaikea tietää. Toivottavasti poliisit ja metsämiehet löytää sen, ettei pure uudestaan ketään.