Saanko varoittaa; Poliisi ilmoittaa että LAPPEENRANNASSA KARHU hyökännyt ihmisen kimppuun ja IHMISIÄ KEHOTETAAN PYSYMÄÄN SISÄLLÄ!?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 18:41

hyvä jonnin 13 mie kans samoil minuuteil varoituksen sanaa laitin... no napsu voi sen sit poistaa , jos näkee tarpeellisex... mikä sattuma kuitenkin..

Kysyjän kommentti

Näi miullekin usein käy jot mietin kirjottamistain ja sit huomaakin jot joku ehtiny ensteks, mut olithan sie ajan hermmol ja aittelit meit kaikkii napsulaisii ihan ekana ja varottelit:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 18:49

Tottakai saa varoittaa,jus kuulin televisiosta tämän uutisen.Sisällä ollaan,ikävä tapaus ihmiselle ja myös karhulle,sille käy kyllä huonosti jos se löydetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 18:54

Mitenkähän sitä uskaltaa enää yksin liikkua noissa metsissä, kun tuollaista tapahtuu melkein nenän alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:56

ollaan me vain sukkelaa porukkaa. Juuri kun minu piti laittaa tänne varoitus, niin viisi muuta Napsulaista olikin jo ehtinyt ennen minua. Näin sitä pidetään huolta toisista. laittakaa nyt vielä tekstiviestit niille, joiden tiedätte olevan siellä lähistöllä. Karhuhan liikkuu useita kilometrejä åpäivässä. Kohta se voi olla taas vaikka missä. Onkohan se se sama karhu, jonka joutui auton töytäisemäksi Mikelissä. Onhan se voinut juosta ensin kauhuissaan päakoon ja nyt on nälkäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:43

ja taas kerran osuttiin samalle minuutille, meillä tuo sytytys näyttää olevan aika tarkkaa samoille säädetty ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 10:53

kurjaa kun tällästä tapahtuu aina välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.07.2009 - 15:02

Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:50

Aika harvinaista,että tällaista sattuu. Minusta se oli poliiseilta oikein tehty,kun antoivat varoituksen.