Onko täällä muita jotka matkustavat ulkomailla paljon?jos niin missä päin olette matkustelleet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 13:00

me käytiin viime vuona ruotsissa lavalla mentiin,,,, tänä kesänä pitäs taas jossain mut meinataan ehkä lähtee usiks ruotsii:::

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 12:33

Enää en matkustele, mutta nuorempana tuli käytyä muutaman kerran reissussa. Kanarian saaret on tulleet tutuiksi, Marokon Agadir, Kreeta, Mallorca, Hammerfestissä kävin ja on niitä muitakin, ainakin nämä lähinaapurit kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:35

Naapurimaat tietenkin, sitten Espanja, Turkki, Kreikka, Dominikaaninen Tasavalta ja Thaimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 12:40

ruotsinlaivalla sekä siellä käyden tallinnassa, venäjällä , turkki, kreikka, kanariansaaret, mm...en nyt just muista missäs muualla, mutta nykisin reissataan paljon asuntoautolla , ei niinkään lentäen, kun koneetkaan eivät tunnu ilmassa pysyvän.... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 12:44

En tiedä mikä on paljon, mutta kerran vuodessa pyrin käymään. Israel, Egypti, Kreikka, Italia, Espanja... osassa olen käynyt useamman kerran... Nuorempana kävin välillä parikin kertaa vuodessa. Ei enää. Ei oo rahhaaaaa..... sniif...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 12:47

Autolla ympäri, ämpäri eurooppaa ja jonkin verran valmismatkoilla.
Profiilissani on joitain ja kartasta näkyy maat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 12:50

profiilissani näkyy maat missä olen käynyt, joissakin useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:01

Joka talvi matkustamme Espanjaa. Espanjan maita olemme kolunneet lävitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:16

Kreikka on ehdoton suosikkini, siellä on tullut koluttua saaria monen monta kertaa sekä mantereella Ateena ja Parga. Toinen suosikkini on Portugali, jossa olen käynyt muutamaan otteeseen Algarvessa eri kaupungeissa ja kahdesti Madeiralla. Kyproksella olen myös lomaillut eri puolilla saarta. Seuraavaksi olemme lähdössä luultavasti Espanjaan, kohde on vielä avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:16

Muutama vuosikymmen on tullut matkusteltua, aiemmin aika paljon omalla autolla Eurooppaan, kierreltiin siellä 3-4 viikkoa. Nyt on kuvassa olleet entistä enemmän valmismatkat ja vuokrattu huoneisto tai talo jossain päin Ranskaa. Euroopan maat on tullut käytyä lähes kaikki, lukuunottamatta entisiä sosialistisia maita.
Olen myös asunut ja opiskellut kahdessa muussa maassa mutta sehän on vähän eri juttu.
Kaikki lomat vietetään ulkomailla paitis nyt jokin pätkä talvella tulee oltua ihan kotimaassa.

Lisätty: 03.07.2009 - 14:50

Ulkomailla opiskelujeni jälkeen olen ollut oppilaskuntatoiminnassa mukana ja sitä kautta on tullut käytyä mm. Färsaarilla ja Islannissa. Ne ovat olleet mieliinpainuvia reissuja, ohjelma muuta kuin muunlaisilla valmisreissuilla. Laivamatkalla Norjasta Islantiin tulin kyllä merisairaaksi mutta sen miltä silloin tuntui, olen jo unohtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 13:28

Nuorempana rakastin matkustamista. Nyt olen ostanut asunnon Egyptistä, joten matkustan yleensä vain sinne ja takaisin. Siinä on tarpeeksi matkailua. Sitä on ihan tyytyväinen kun saa olla kotona. Koteja Suomessa minulla on kaksi. Etäisyys niiden välilä on 183 km, joten siinäkin on matkailua, kun vaihdan kaupungista toiseen. Tässä kesän aikana haluaisin mennä Jäämerelle, joten odotan jännityksellä, sponsaako joku minut sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 13:58

Kyllä minä suht paljon matkustelen, lähinnä euroopan maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 14:48

joka talvi muualla nyt lähinnä aasiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:08

Kyllä käyn mieheni kanssa suurinpiirtein joka vuosi jossakin ulkomailla. Olen käynyt 23 eri maassa. Profiilissani on kartta, jossa näkyy maat missä olen matkustellut. Kaikkein eniten olen pitänyt Keniasta. Siellä olen kaynytkin eniten, seitsemän kertaa. Israel jäi myöskin mieleeni "erilaisena" maana verrattuna muihin. Uganda, Kenia ja Tansania ovat kaikki sellaisia maita, joihin haluaisin vielä palata uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:03

TURKKI, ITALIA, MONACO, ESPANJAN AURINKORANNIKKO, RUOTSI, VIRO, VENÄJÄ, HOLLANTI, KANARIAN SAARET JNE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 19:20

Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Itävalta, Unkari, Slovenia, Kroatia, Italia, Espanja, Kanariansaaret.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 00:08

vähintään kerran vuoteen pitää saada tehtyä pidempi matka jonnekin kauas ja sit tässä kotimaassa näiden pidempien matkojen välillä.. on tullu käytyä espanjassa, kreetalla, turkissa, virossa, ruotsissa, brasiliassa, thaimaassa, malesiassa.. ja thaimaa on vienyt näistä kaikista sydämen<3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 12:32

viime aikoina ollaan yritetty matkustaa pari kertaa vuodessa. Nyt yhteensä 18 maata käyty läpi. Tavoitteena lähiaikoina rikkoa 20 raja...