Sain kimmokkeen kysyä sitä aina niin kiinnostavaa säätä, ja osa tuolla jo kertoikin: Jkl: tuulee, pilveä, ei sada (ainakaan vielä)

Oli töihin polkiessa aika mahdoton vastatuuli, mutta minun kimpussa ei sentään tiirat olleet :-)

Avainsanat: päivän sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 10:26

Täälläkin tuulee, puolipilvistä, noin +20. Suattaa sattaakki jossain vaihees. Näiden sivujen Sää-osiosta katon joka päivä tulevan sään ja aina se muuttuu joksikin toiseksi. Onhan se hankalaa ennustaa paikkakuntakohtaisesti, ja varsinkin näin pieneen maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 10:25

sataa sataaa ropisee....ja ihanaa tykkään kyllä... kun ei vaan kestä koko kesää.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:38

Turussa tulee vettä ihan kivasti. Tätä olen odottanutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2009 - 10:39

Pilviseksi on mennyt nyt puolen tunnin aikana. +19, jonkun verran tuulee. Sadetta ei ole. Kivan raikas ilma. Pitää lähteä kauppaan piakkoin, jos vaikka rupee myöhemmin satamaan, ettei ihan kastuisi likomäräksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:43

täällä jämsänkoskella pilvisää ja tuulee 15 astetta lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:43

Vettä vähän täällä Turussa sataa, olen odottanutkin sitä, ruoho jo vähän kellastui ja saa ensiapua nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:45

Lämpötila: +15C
Suht. Kosteus: 51%
Tuuli: Pohjoinen 11 km/h
Näkyvyys: > 10000m
Paine: 1015.9 mb Lisää tietoa:
vähän pilviä korkeudessa 1200m, rakoilevia pilviä korkeudessa 1700m

freemeteo.com/default.asp?la...&pid=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:21

Helsinki Harmaja, sade tekee tuloaan parasta aikaa

__________

Tuorein säähavainto: 3.7.2009 11:00 Suomen aikaa
Lämpötila 16,9 °C; kosteus 55 %; kastepiste 6,8 °C; pohjoistuulta 8 m/s; puuska 10 m/s; paine 1014,1 hPa; pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys yli 20 km.

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:46

Vielä ei sada, aurinko pilkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:30

Täällä Etelä-Savossa samanlainen keli. Katsonkin yleensä Jyväskylän tienoon sääennusteita. Ne ovat mielestäni lähinnä meidän säiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.07.2009 - 14:00

Arska paistaa ja tuulee, vähän viileämpi ilmakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 16:41

Ei ole tänää täällä Jämsänkoskella ainakaan satanut. Tuulista on ja aurinko paistaa sekä taivas on aivan vaalean sininen ei sade pilvistä tietoa.