Jokos olet tehnyt ensi talven lomasuunnitelmia? Jos olet, mihin päin aiot matkustaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 17:32

Aasiaan jonnekkin käy matka keväällä.. Ihan en ole tarkasti paikkaa päättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 16:09

syyskuun puolesta välistä Italiaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 16:37

Olen kovasti harkinnut Thaimaan reissua talveksi, saas vaan nähdä antaako rahatilanne matkustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 19:32

Ei ole suunnitelmia talven varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:43

Ei ole vielä suunnitelmia, kun syyskuun lomakohdekin vielä haussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:09

En ole vilä tässävaiheessa suunitellut. Pitäisi varmaan alkaa mietiskelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:19

juu, ollaan varattu ja maksettu lennot joulukuun 15-tammikuun 15 väliselle ajalle thaimaaseen. pikkasen tässä jo odottelee, kun ei tässä kesällä oo mitään lomaa tiedossa. seuraava vapaa juuri tuolloin jouluna:(.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:15

Lievää innostusta on puolaa ja saksaa kohtaan.
Voi piipahtaa kummassakin kun valitsee oikean aluksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 00:27

Lähtö Egyptiin 27.lokakuuta. Muuta ei vielä suunniteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 08:55

Talvi minulle alkaa (talvilomakausi) vasta marraskuussa eikä mitään suunnitelmia tehtynä sitä varten. Kun nyt ensin selviäisi näistä kesäajan reissuista.
Talvipuolella käyn muutaman kerran tyttären luona Amsterdamissa, niitä reissuja ulee kyllä tehtyä viikonloppuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2009 - 12:08

Eilen varasin Thaimaan matkan isännälle, sisarelleni ja itselleni.