Kertokaas helppo ja nopea pirtelön ohje?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 01:04

Ensimmäinen ohje lienee paras.
Tehosekoitin + jäätelö ja ??????.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 14:18

Maitoa,mansikoita ja sokeria oman maun mukaan ja tehosekoittimeen.
Ainekset mahdollisimman kylmänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:19

Tähän pirtelöön et tarvitse välttämättä edes jäätelöä. Ota pari kolme banaani, pilko ne kulhoon lisää ruokalusikallinen sokeria ja lopuksi maitoa lasillinen ja tehosekoittimessa mössöksi. On hyvää. Voit lisätä kuumana kesäpäivänä siihen jäätelö', mutta se ei todellakaan ole välttämätöntä. Meillä lapset oppivat itsekin tekemään tämän välipalan, ja sitä tehtiin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 14:39

Maitoa,banaania mansikkaa ja sokeria oman maun mukaan sekaisin, oma lemppari, tai sitten mustikkaa ja vähän jugurttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:43

tehosekttimessa tulee pirtelöä melkein mistä vaan kunhan nestettä löytyy sen verran että mössö pysyy juotavana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:55

Laita maitoa tehosekoittimeen sekä jäätelöä. sit sekaan yksi banaani ja mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:28

aivan mahtava yhdistelmä, kun otat pakkasteesta pakaste marjoja: 200-300g mansikka, vadelma, mustikka , kulhoon, sekaan joko appelsiinimiehuan tai omena mehua 0.5dl, ja 1dl jogurttia. 0.5 dl maitoa sekä hieman kaurahiutaleita ja vaniliinisokeria. kaikki sekaisin sauvasekoittimella tai monitoimikoneella, niin että kaikki on ihan pienenä muusina. siitä kylmää virkistävää smootthia tai pirtelöä suuhun. on muuten hyvää:) ja terveellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 15:38

Jos tekee mieli suklaapirtelöä, laitan vain maitoa, puolet litran jäätelöstä, 1 banaanin, sekä kaakaojauhetta. Tulee ihanan makuista !

Sit ihan normaali pirtelö on 3 banaania, sokeria ja maitoa.
Nam !

Lähteet:
Kokemuksesta ja kavereilta