Mitä kokkaat perheellesi tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 14:16

Makaronilaatikkoa on enemmän kuin kulhoon mahtui.
Siitä riittää moneksi päiväksi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 14:17

En mitään. Kokkaan vaan itselleni perheen puutteen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:19

voi olla että lohta grillataan ja uusia perunoita keitetään sekä lisänä salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:22

Meillä on täällä taas porukkaa. Tänään paistoin eilisiä perunoita ja grillitassuja sekä broilerimakkaraa ja kananmunia. Sitten tein karviaismarjakiisselin. Illalla ilmeisesti joku jaksaa grillata. Olisi kermaperunoita ja broilerivartaita sekä maissia. Todennäköisesti. Kaljaa pitäisi taas pistää kiehumaan, edellinen satsi juotiin jo, sekä melkein kaikki leipä on syöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 14:39

En perheelle mutta itselleni meinasin kokkailla vähän wokkia ja riisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:44

wokki-päivä ja savusiikaa on vielä puolikas eilisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 19:45

Tein kinkkukiusausta ja ison kulhollisen salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 21:17

Paistettuja silakka-pihviä uusia perunoita ja salaattia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 20:51

tänään oltiin ulkona syömässä , mutta eilen laitoin grilliin possunfileitä , isoja jubo sieniä, aurajuustoa sisään ja pekonia kuoreksi, smetanan joukkoon tummaa kaviaaria ja punasipulia hienonnettuna , uusia pottui ja keitetyjä munia sekä iso kulhollinen fetasalaattia..saimme veljeni ja hänen vaimonsakkin terassille ruuasta nauttimaan..