Missäpäin napsulaiset lomailevat ! Kotimaassa ja ulkomailla ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2009 - 18:40

Kotimaassa. Keskieuroopassa jos olis rahaa.

Kysyjän kommentti

Rahahan se rajoittaa matkustushaluja. Muutenhan sitä liikkuisi vaikka koko kesän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 11:11

kotimaassa ehdottomasti,
enimmäkseen Suomenlahdella, mutta vähän muuallakin tulee kuljeksittua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:17

tällähetkellä kotona,
mutta elokuussa pari reissua varattuna ulkopuolelle Suomen,
ehkäpä muutama automatka kotimaassa ennen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 11:28

Kesällä pysyttelen kotivakuutuksen piirissä mutta talvella sitten matkavakuutus on koetuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:32

Heinäkuussa kotimaassa, syyskuussa jossain Välimeren äärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:44

Tällä hetkellä kotimaisemissa, mutta piakkoin taas vierahilla mailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:09

Lähen jossain vaiheessa ajelemaan ja käyn sukulaisten ja ystävien luona. Ihan kotomaassa. Tällä hetkellä ei ulkomaat vaan kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:14

No ensi viikolla pitäisi keskisuomeen lähteä hiukan lomailemaan, tänä vuonna kun ei ulkomaille päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:23

Ulkomailla lomaillaan. Toki kotimaassakin liikutaan eli käydään pikaisesti Oulun seudulla. mikä on ns. pakkokäynti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:47

Kesällä kotimaassa, ja talvella ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 12:57

Kotikulmilla olen, paitsi yksi lyhyt visiitti tuonne sadan kilsan päähän. Hyppään Express-bussin kyytiin ja eikun menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:14

kotona olen pitänyt 2 vk lomaa, ens ma alkaa taas työt. Lapsia on ollut lomailemassa kotona niin on kiva ollut olla heidän kanssaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:59

Suomessa ja mökillä.
Syksyllä saattaa kyllä tehdä mieli aurinkoon. Kohteena voisi olla Alanya tai Eilat, riippuen hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:33

Kotimaassa meidän perhe lomailee. täälläkin maassa oli tarpeeksi nähtävää, jos vaan ehtis kaikki paikat käymään elämässään.ei vielä ole tarpeeksi mietitty että minne lähdemme tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:55

Tänä vuonna tullut lomailtua sekä että. Ihan alkukeväällä Eilatissa, Israelissa ja muuten koti/mökkimaisemissa. Elokuussa vielä viikko lomaa, mutta ei rahavarat riitä pitemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:41

ei lomailla varsinaisesti missään,kun ei oo lomiakaan koko kesänä:(. pidennetty viikonloppu vapaa tulee 31.7-4.8 kun lähdetään asuntomessuille tiirailee taloja:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:26

Åland (maarianhamina & ympäristö)
Syksyllä perinteinen saksan matka ja joko hotellissa tai ei.