Minkäikäisenä koit ensi-ihastumisesi vastakkaiseen sukupuoleen?

Mulla se tapahtu ollessani about 4,v

Avainsanat: ikä ihastuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 08:48

Alle kouluikäisenä pikkutyttönä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 08:14

Olisikohan ollut suurinpiirtein saman ikäisenä, en tarkkaan muista ikääni silloin, kummitätini 15v minua vanhempi poika oli kohde, halusin hänen kanssaan jopa naimisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:41

kuusivuotiaana rakastuin palavasti Reettaan joka oli meillä lapsenlikkana,
ikäeroa oli vajaa kymmenen vuotta, ei se haitannut silloin eikä haittaa vieläkään
tätä rakkautta ei ole häirinnyt edes avioliitot, joita kummatkin ovat erikseen solmineet tahoillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:18

Rakastuin äitini työkaverin Leo nimiseen poikaan,taisin olla viiden vanha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:19

Pääsin kuusivuotiaana lastentarhaan puoleksi vuodeksi. Siellä oli Henri, joka oli ensirakkauteni. Henri oli sellainen rauhallinen, kiltti poika. Taisin leikkiäkin jotain leikkejä Henrin kanssa, koska hän jäi mieleeni. Sitten tiemme erosivat. Henri meni varmaankin johonkin toiseen kouluun. En kuullut Henristä enää koskaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:05

Muistaakseni leikkikoulussa alle kouluikäisenä unelmoin pojasta(nimi ei enää mielessä)joka oli samanikäinen,mutta unelmassa suuteli minuu;tarttunut varmaan jostain leffasta,koska oli piiitkä suutelo.Arkipäivässä en muista ihastumisia,olihan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:05

Alle kymmenen olin, mutta ihan tarkkaa ikää en muista kun olin niin pieni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:27

Ekalla luokalla oli Uolevi. Niin ihana, komea, kullan värinen tukka. Rakastin häntä palavasti, kunnes Uolevi vaihtoi koulua seuraavalle luokalle mennessään. Ei taidettu koskaan vaihtaa sanaakaan Uolevin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 11:24

Kansalaiskoulun aikaan ihastuin viereisen oppikoulun poikaan. Seurasin häntä jopa hänen linja-autossaan jotta tiesin missä pysäkillä jää pois. Mutta ei siitä koskaan sen kummempaa tullut - yksipuolisena. Mutta komea oli poika. Olisi kiva nähdä minkä näköinen hän on tänään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:17

Taisin olla jotain 7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:19

jo kersana koulussa, varmaan joku 10 v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:42

Joskus lapsena, varmaankin johonkin naapurin poikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:46

Ihan normaali ihastuminen ja sit siitä seuras raksatuminen joka johti avioliittoon jossa olen nyt ollut 28 vuotta. ei 27.6 tuli täyteen nämä vuodet avioliiton taipaleella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 22:48

taisin olla siinä 12.vee, kun parhaan kaverin veljeen ihastuin täyttöä päätä . molemmin puolista kiusaamista se oli muutaman vuoden , talvisin sain aina "lumi uiton penkassa ja kesällä polkupyörän renkaat tyhjennettiin molemmin puolin" mutta ikinä siitä ei mitään tullut. ihastus oli minua 3 v. vanhempi, eikä vielä tänäkään päivänä tää poitsu tiedä ihastumistani. se oli sellainen "rakkaus-viha suhde".. muille näytin että inhoan ja vihaan sitä poikaa, mutta sydämessäni olin niiiiin ihastunu..aah:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 18:42

Taisi olla 6v.