Historian suurin huijaus oli 46 miljardin euron suuruinen. Kuka sen teki?

Lisätty: 02.07.2009 - 12:05

Huh, huh!! Hyvä kun ei ollu kukaan Napsulaisista. Mä jo vähän pelkäsin, että toi hurjatta voisi olla kun se tykkää olla siellä pyramiidien lähellä niin usein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 10:20

Åläs kuules nyt heti meitä napsuilaisia ala epäileen. Minä se en ainakaan ole ollut. Ai jos olisinkin, niin linnassa asuisin, en siis valtion linnassa vaan ihan omassani.

Lisätty: 02.07.2009 - 15:24

Sieltä päin Egyptiä, missä minä oleilen talvisin, on suunnilleen yhtä pitkä matka pyramiideille kuin täältä Pirkanmaalta Lappiin. Siksipä on pyramiidit kokonaan jääneet katsastamatta, mieluummin mene sinne Lappiin.

Kysyjän kommentti

Poikamies, työkaverini lähetti viestin Unkarista.

Terveiset Unkarista!

Hieno paikka, mutta rikollisuus rehottaa. Uusin huijaus on sellainen että kaksi nättiä ja tiukkoihin pusakoihin pukeutunutta tyttöä tulee autosi luo ja kysyvät voivatko pestä sen. Vesi roiskuu ja vaahtoaa ja kun on valmista, tytöt kieltäytyvät maksusta, mutta pyytävät kyytiä kotiin.
Takapenkillä he sitten aloittavat keskinäisen suutelun ja hyväilyn. Jossain vaiheessa toinen tytöistä sujahtaa etupenkille ja ryhtyy halailemaan sinua. Sillä välin toinen varastaa lompakkosi. Toiminta on järjestäytynyttä ja laajalle levinnyttä.

Minulta varastettiin lompakko maanantaina, tiistaina, kahdesti keskiviikkona ja todennäköisesti taas tänään torstaina......

Jumi on tää hieno maa ja nopee.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 02:17

Nasdaq-pörssin entinen puheenjohtaja Bernard Madoff

tulihan siitä vähän kakkuakin, 150 vuoden täys ylläpito ...

www.hs.fi/talous/artikkeli/B...60#Scene_1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 02:40

Madoff pääsi aika vähällä, koska hänen tuomionsa on vasta kolmanneksi pisin talousrikoksesta.

"Surprisingly, Madoff's massive sentence is now only the third-longest sentence for a white-collar crime, according to Forbes. Some of Madoff's company behind bars:
— In 2000, Sholam Weiss, 55, was sentenced to 845 years and ordered to pay $300 million in restitution for "racketeering, wire fraud and money laundering in the $450 million collapse of National Heritage Life Insurance."
— In 2008, Norman Schmidt, 74, was sentenced to 330 years for operating a fraudulent investment pool and using the money to buy NASCAR race cars and real estate in Colorado."

Lähteet:
Yahoo news

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:35

Madof.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:35

Madof,ompa miehelle pitkäksiaikaa kakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:16

Bernard Madoff sai palkaksi maailman suurimmasta pyramidi huijauksesta 150 vuoden vankeusrangaistuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:20

Sama heppu!Pitkään saa jäbä suunnitella uusia ketkuja tyrmässä.Hyvä,että tuli julki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:23

Hyvä, kun tuli tämä asia selväksi niin ei me napsulaisetkaan sitten toisiamme epäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:51

Se pyramidihuijari se kai oli, joka sen 150 vuotta sai tuomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:21

En minä! vannon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:28

Bernard Madoff.