Mitä huumetta imetän nenään?

Jauhetta. Ei imppaamista vaan ihan pillillä tai sen tapaisella.

Lisätty: 02.07.2009 - 13:50

IMETÄÄN

Avainsanat: huume

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 08:50

Kokaiini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 00:53

parasta kun ei mitään

(sen kyllä tiedät varmaan varsin hyvin mitä tuolla konstilla yleisesti käytetään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:54

Smackia poltetaan esim. alumiinifolion päällä, josta se on pillillä imettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 04:13

Eikö Suomessa nuuskakin ole kiellettyä,
kuka vetää jauneena nenään ja aivastaa ja toiset taas mällin kielen alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:13

Ei kannata perehtyä noihin asioihin, seuraukset ovat aina ikävät.
En halua myöskään olla huumeiden käytöstä johtuvien seurauksien maksaja.

Lisätty: 02.07.2009 - 12:15

Otsikosta saa kuvan että imetät huumetta jonkun toisen nenään. Sitä et varmaan tarkoita vaan oma nenä olisi kyseessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:23

Edellä oikea vastaus ja perinteisesti se tehdään vielä setelillä joka on kääritty rullalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:54

Turhaa tietoa,mutta jyviä on ollut jo,jäämät seteleissä riittävät näyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 10:18

En tiedä, enkä halua tietää. Minä vedän nenääni vain ilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:30

Olen imettänyt lastani, mutta harvemmin nenään. Kyllä suihku sinnekin joskus osui, usein myös silmään. Huumeen veroista ainettahan äidinmaito on, kamala huuto vieroitusoireena, jos ei heti saa lisää edellisen aineen vaikutuksen rauettua. Pillillä se ei olisi onnistunut, mutta myöhemmin huumeen korviketta tuttipullo-nimisestä laitteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:49

Huumeita, jotka vievät sinut ennenaikaiseen hautaan, vedetään nenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 12:21

Mieluiten ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:22

älä vedä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:25

Vievät ennenaikaiseen hautaan, älä vedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 14:53

Ei kannata vetää mitään huumetta. vai mitä tarkoitit. jos tarkoitit mitä huumetta niin kait kaikki jauhemaiset vedetään nenään pillillä nuuhkien. mitä olen elokuvista nähnyt. ei ole kyllä yhtään kokemusta tämmöisestä huume jutusta onneksi ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 15:58

Mieluiten älä vedä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 22:28

ota vain herneet nenään äläkä mieti moisia juttuja , niistä ei mitään hyvää seuraa...mutta tuon jo tiedätkin etkös...