Onko kellään täällä kesyrottia tai gerbiileitä?

Itselläni on 2 rottaa ja 2 gerbiiliä. Kiinnostaa onko kelläkään muulla. Tässä sitten puhutaan kesyrotista ei villi rotista

Avainsanat: rotat gerbiilit jyrsijät lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2009 - 10:06

Paksu pullukka kiiltäväturkkinen rotta rapisteli taannoin lintulaudalla ikkunan takana syömässä lintujen herkkuja, ei ihme että oli niin hyvinvoivan näköinen.

Kotieläimenä ei ole ollut kumpaakaan mainitsemaasi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 23:49

tyttärelläni oli 2 paksukaista rottaa, mutta hän ei asu kotona enään onneksi, kun meillä on 2 kissaa ja he eivät tunnetusti tule oikein juttuun...aina kun kävin heillä ja yritin silittää sitä paksukaista se puri minua, oiskos johtunut siitä, et haisin kissalle...tai sit se ei vain pitänyt minusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:19

Minun lapsenlapsellani on kaksi rottaa ja kaksi gerbiiliä. Ja kaksi kissaa. Hän on niin eläinrakas että jos vain mahtuisi huoneeseen niin olisi hevonenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:38

Ei ole, mutta pitäisi Laralle leikkikaveriksi pari hommata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:40

Ei oo,ei tuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:03

Ei ole itselläni, monella ystävälläni on ja on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 04:33

Nuorena oli kultahamsteri jonka jälkeen 2 gerbiiliä. rallatteli tivolilaitteessa eli juoksupyörässä kaiket yöt.keyurottista ei ole kokemusta mutta tyttärilläni oli marsuja poikasineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 08:53

Ei ole, vaikka poika joskus sellaisia pyytänyt. Olen enempi hamsteri-ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:36

ei ole jyrsijöillä ollut koskaan asiaa meidän talouteen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2009 - 11:05

Pojallani oli gerbiilejä aikoinaan. Olivat tosi kesyjä ja lihavia. Rakastivat makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:47

Ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 12:59

Meillä ei ole jyrsijöitä, mutta muita hännän heiluttajia kylläkin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 16:21

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 11:43

meillä ei ole rottia eikä gerbiileitä mutta syyrialainen hamsteri =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 23:07

Meillä on kesy koira. Paljo mukavampi kaveri. Rottaa en ottaisi sänkyyn nukkumaan.