Kokemukset Peugeot 307 automaattivaihteisesta autosta?

Avainsanat: eli hyvä auto:)) vuosimallia 2008

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 21:58

Peugeot merkkinä Ok, mutta vanhan mallista automaattivaihteista käytettyä en ostaisi, varsinkaan jos kilometrejä on kertynyt paljon mittariin. Uudet automaatit ovat nykyään jo aika kestäviä. Itse olen kyllä vanhan manuaalivaihteiston vannoutunut käyttäjä. Johtuu varmaan siitä, kun nuorempana tuli ajettua vähän rallia mm. jäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 19:30

Ei nyt Peugeotista,
mutta Volvo yllätti minut aikanaan,
ensimmäinen automaattini,
eikä sen jälkeen enää tule muita kuin automaatteja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:21

Olen vähän samaa mieltä kuin vähäviisas. Minun ensimmäinen automaattivaihteinen autoni vain oli Honda Accord, sen jälkeen Volvoja, kaikki automaativaihteisia. Toistaiseksi ei ole kertaakaan ollut ongelmia vaihdelaatikon takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:37

Peugeutista ei ole kokemusta. Miun automaattivaihteinen on BMW ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hyvin nätisti ja tasaisesti pykältää.
Manuaalivaihteiseen en vaihda koskaan !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:35

Ei ole Pösö - automaattia, mutta aikoinaan ollut manuaalipösö ja oli hyvä auto. Nyt menossa toinen erimerkkinen automaattivaihteistoinen. En vaihda kuuna päivänä manuaaliin takaisin.