Kuulukohan kysymys tänne, mutta uskotko horoskooppeihin, ja jos niin miten? En tarkoita aikakausilehtien höpinöihin:))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 23:19

Jotain niissä on uskottavaa. Yksi päivä luin lehdestä horoskooppini ja siinä sanottiin: pakka laukkusi ja lähde perheen kanssa lomalle vaikka mökille. Ja olin juuri seuraavana päivänälähdössö. Ja horoskooppini pitä paikkaansa. Olan juuri sellainen kun se väittää Jousimiehen olevan. Jonkun 7-päivää leden jutut on täyttä soopaa mutta jotkut ennustajat ovat oikeita. Mielestäni siis joihinkin voi uskoa jtkut on täyttä soopaa mutta ne pitää itse huomata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 19:27

Tähtien keskinäisen asennon ja henkilökohtaisen hyvinvointini välisistä riippuvuussuhteista kukaan ei vielä ole pystynyt minua vakuuttamaan,
joten vastaukseni on,
en usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 19:28

En usko minkäänlaisiin horoskooppeihin. Ei vielä tähän ikään ole kukaan todistanut minulle niiden paikkansapitävyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:19

En usko. Miten sama horoskooppi käy sadoille esim. ravuille ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:51

olen yrittänyt uskoa, mut kun ei koskaan nappaa, niin kuin kirjoitetan ja luvataan, on nyt uskoni hieman horjahtanut...joten en ihan täysillä usko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 22:10

En usko. Tähtien asennot eivät vaikuta minuun ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.07.2009 - 00:36

Luen tiiviisti mutta yksikään ei ole osunut kohdalleen. En oikein jaksa uskoa henkilökohtaiseenkaan vaikka Seppo Tanhua on tehnyt minulle sellaisen puolenvuoden ajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:08

En usko, joskus sattuu tuurilla joku osumaan kohdalle,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 04:42

Uskon, että jotkut tienaavat sillä helppoa rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:03

Rahastustahan ne ovat,
ennustukset ja horoskoopit.
En usko horoskooppeihinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:20

lehdissä julkaistavat horoskoopit on täyttä hölynpölyä. Joskus olen lueskellut eri horoskooppimerkkien luonne- ym. kuvauksia ja kyllähän ne osittain pitänee paikkansa niin länsi- kuin itämaisessakin horoskoopissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 13:21

En usko horoskooppeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:47

En ole koskaan uskonut niihin.
En myöskään koskaan lue niitä,
mutta kaveri lukee ne ääneen
muutaman kerran vuodessa.