Onko sinulla Elviksen levyjä?

En muista koskaan nähneeni kenelläkään Elviksen levyjä, vaikka niitä on myyty ilmeisen paljon.
Useimmilla on jonkin tietyn laulajan tai bändin levyjä.
Joskus levyn ostaminen oli iso sijoitus, eikä niitä osteltu harkitsematta.
Itse ostin Led Zeppelinin levyjä, mutta en niitäkään läheskään kaikkia, kun sain hankituksi magnetofonin, jolla sitten nauhoittelin vauraampien kavereiden stereoista mikrofoni kaiuttimen edessä. Siinä piti olla hiljaa, ettei tullut hälyääniä.
Radiosta oli jokseenkin turha edes haaveilla onnistuvansa nappaamaan mitään makupalaa. Useimmiten sieltä tuli jotain "Aleksandr Glazunov, nro 2, op16, fis-molli concerto ballata, op108, C-duuri". Niitä ei oikein viitsinyt nauhoitella.

Avainsanat: elvis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 19:35

Kyllä on, ekat Elvis levyni ostin viiskytluvulla, sellaisia kahden kappaleen singlejä jotka ovat hävinneet elämäna-allokkoon. Uusia CD levyjä on useita ja kyllä vieläkin fanittaa niin peijakkaasti.

Kysyjän kommentti

Uskollinen fani täytyy palkita "parhaalla vastauksella", vaikka en itse niin suuri fani olekaan.
Elvis oli jo minun nuoruudessani vähän "kulahtanut" tai miten sen nyt kauniisti sanoisi.
Rauha hänen sielulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2009 - 10:31

On mulla yksi kokoelma-cd :-)
Mulla on paljon lemppariartisteja, joiden levyjä mulla EI ole :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:35

jossain avaamattomassa muuttolaatikossa pitäisi olla noin tusinan verran Elviksen EP ja LP levyjä (ainakin King Creole, Blue Hawaji ja Jail House Rock) ... ovatkohan edes soittokunnossa enää

(en ole ollut koskaan erityisesti Elvis fani, mutta olihan se siihen aikaan sellainen megastara että kait niitä levyjä on ollut jokaisella jolla nyt yleensä levyjä oli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:38

lp levyjä, kasetteja , kokkoelmia ja nykyisessäkin muodossa eli cd , olen oikea elvis fani ja sen tietää tyttärenikin , joka ostaa minulle lahjaksi elvistä, ainiin ja elviksen elokuvia on paljon videonauhoilla...mutta ei vielä dvd...ehkä saan niitäkin joskus lahjaksi....toivoo.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:43

Vinyylilevyinä ei Elvistä ole, yksi kokoelma-CD on. Vinyylithän ovat taas haluttua tavaraa ja jotkut bändit levyttävät nykyään myös tai pelkästään sille.

Jos vähäviisaan levyt ovat kuuntelukelpoisia, niistä voipi saada ihan kivasti rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:05

Yksi vanha vinyyli sekä c-kasetti vuosilta kivi ja kanto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:15

Tarkoitatko ns.savikiekkoja tai "cd-levyjä",mulla on joitain myös muuttolaatikossa,enkä minäkään ollut erityisen E-fani,mutta ekan levyni ostin Elvistä"are you lonesome tonight",se oli sinkku ja soi paljon Braunin levarissa(mustavalk.pieni) muistaakseni kakkospuoli enempi,joka oli rytmikkäämpi vähempi tunnettu.Mun vanhempi syrra oli iso E-fani; ikäinenkin,mulle iski Rollarit&Beatles hiukan myöhemmin.Vinyylejä laatikollinen tai kaksi,mutta en muista sisältöjä,pitäiskähän mennä pölynaamari päällä tutkimaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:24

Ei ole levyjä paljon enää muutenkaan. Enkä ole koskaan ollut hänen mikään erityinen faninsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:27

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan.
Arvostan kyllä kyseistä herraa, mutta hänen musiikkinsa ei ole ollut oikein koskaan mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2009 - 11:37

Levyt ovat kaikki pojallani, eikä oikein tietoa montako Elvistä, kun levyjä on kaikkiaan satoja. Pojastanikin tuli Elvis-fani kun äitikin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 12:37

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:32

Ei ole yhtäkään. olen tosi huono edes ostamaan musiikki levyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:51

On varmaan joku levykin. mutta kasetteja varmaan pari kappaletta luulisin niin että on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 17:44

Minulla on Elviksen kaksi kokoelma levyä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 18:12

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:42

Kyllähän noita löytyy....hetkonen.... 10 cd:tä näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 20:54

Ei sitä vanhaa "savikiekkoa" löydy, mutta CD-levyjä löytyy useita.
Elviksen musiikista meillä tykätään molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:55

Ei. Ei oikein uppoa meikäläiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:37

Minulla on ja vielläpä vinyyli. Tosin en pysty kuuntelemaan kun ei ole oikeaa kuuntelu laitetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:11

Eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 17:02

eipä ole