Tilaisitko sinä silmälasit netistä itsellesi? Jos saisit kokeilu versiot kotiin sovitettavaksi.Minulla vois käydä niin että en.

Avainsanat: silmälasit netistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:32

no en kyllä siihen rumbaan ryhdy minäkään, vaivansa siinäkin.
shoppailu omassa instrussa on paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:35

en usko et saisin hyviä klaseja, minulla on tuo taitto vika ja luotan kyllä optikkoon joka tutkii silmäni ja niin saan sitten klasit sopivat...jot en usko tilaavani netistä laseja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:42

En todellakaan...Koska se on vaikea valinta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 22:52

En netistä enkä muualtakaan, ainakaan vielä. Kai sekin aika vielä eteen tulee,että jostain on hankittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:58

on niin monta rillikauppaa tässä ympäristössä että tosi paljon vaivattomampaa pistäytyä puodissa ja hoitaa homma kerralla valmiiksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:24

Ihan kivijalka kaupasta hankin lasit, kuten aiemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:28

Jos kysymys on pelkistä pokista niin miksei, mutta jos myös linsseistä on kysymys niin en missään nimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:35

Katselin nettikaupasta lukulaseja, mutta en tykästynyt yksiinkään pokiin, joten en tilannut sovitettavaksi.
Mies on tilannut parkin kertaa ja on ollut aivan tyytyväinen pokiin sekä linsseihin.
Ja hyvinhän nuo näyttää istuvan päässä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:56

Voisin tilata. Olen jo rekisteröitynytkin yhteen rilliosoitteeseen. Eivät ne voi kovin paljon poiketa optikkojen vastaavista. Yhdet lasit olen teettänyt Egyptissä. Ovat muuten hyvät, mutta nenätyynyt pitäisi vaihtaa. Ne vähän painavat. Minulla on sellainen naamataulu, että monenlaiset lasit sopivat. Enkä muutenkaan ole niin kovin tarkka. Nyt minulla on kirkkaanpunaiset lasit, joissa on vaaleanpunainen sisäpuoli. Olen niin tykästynyt näihin pokiin, että taidan teettää näihin uudet linssit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:05

Kyllä tilaisin, jos tarvitseisin moniteholasit. Minun kaverini on tilannut netin kautta Ruotsista lasit ja on ollut tyytyväinen tuotteeseen, laatuun ja hintaan. Siitä vaan, jos sopivat löytyy. Aikaa menee ehkä viikon verran, mutta kannattaa mielestäni ehdottomasti. Jos on huonot voit perua kaupan 14 vrk:n sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:09

Lukulaseja saa parilla eurolla, joten ei ehkä kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:10

Nettirillikauppoja on monessa mukana,mutta kyllä niitä on sovitettava ja kuulostaa tosi showlta;palauttaa ja vaihtaa ja niin edelleen.En ole ihastunut ajatukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:09

Varalasit tilasin. Oli helppoa kun ensin netistä valitsin kolmet pokat sovitettaviksi ja alle viikossa tuli lasit omilla vahvuuksilla. Hinta alle 25 euroa postikuluineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:18

Minulla on nyt kahdet uudet silmä lasit,olen hankkinut ne optikolta,palvelu oli loistavaa ja lasit ovat parhaat tähänastisista,käytän vastakin hänen paveluksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:01

tilasin aurinkolasit vahvuuksilla.. maksoi 44 € ja ihan välttävät minun käyttööni ( autoa ajaessa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 11:56

Eipä tulisi mieleenkään, silmälasiliikkeitä on pilvin pimein kotikaupungissa. Käytän lukulaseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:40

olen tilannut. 6 kpl:tta pokia valkkasin enstex ja sitten ne tuli kokeiltavax kotiin ja niistä valkkasin mieluisat. ja oli halvemmat ku liikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 21:58

Olen kans tilannut. Hyvät on ja maksoi kaikkineen kuluineen n.20€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:13

Enpä varmaankaan.