Miksi tuo Jope Ruonansuu on koko ajan tossa etusivulla? Oletteko myös te samaa mieltä että vois jo välillä muuttua mainos tossa?

Lisätty: 30.06.2009 - 22:25

JOO EI SILLÄ ETTÄ SE OLIS HUNO IMITOIMAAN TAI ESINTYMÄÄN. MUTTA KUN SE ON JO OLLUT NIIN KAUAN AIKAA SAMA KUVA. KYLLÄ SE MUUTEN ON IHAN MUKAVA ESIINTYMÄÄN TV:SSÄ.

Avainsanat: toi jope ruonansuu on aina tossa etusivulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:29

www.02.fi hyvällä paikalla
hyvä mainos!

( kellä varaa maksaa vastaukset-sivun parhaasta paikasta, vaikka tuo yläpalkkikin on hyvä paikka, se kelautuu kuitenkin ylös kun kirjoittaa vastauksen, jope on aina hollilla )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:21

Minua tuo ei häiritse.
Mukava mies livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:33

miten mä nyt taas pihal olen , en tajuu mittää, mis sivuil on....mut jope on hyvä tyyppi ja sitä saan minäkin nauraa...tai hän naurattaa mua ihan kypällä, hyvä hyymöri joka iskee minuun... :)

Lisätty: 30.06.2009 - 23:07

hehee hee hekottaa , nyt hokasin tuo ukko tuos osoittamas karttaa, enpäs ol moista ennen tarkkaan kattonutkaan , juups saapi jope siin osoitel....ei ol minuu häirinny, kun en ol moista etes huomannutkaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:46

Nythä mä hokasin, et se on Jope, luullu et siinä seisoopi Herra Ylläpito; no höh taas minnuu, kylhää sen vois vaihtaakin, jotta miu puoleistain, kun on niin hiljanenkii ainakii nii kauan ku napsauttaa kuvaa, ja tää kesti mulla vasta vuoden napsuilun tajuta,:D Aaaapuuvaaa...

Lähteet:
t. blondien blondi näjöjään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 22:49

Antaa Jopen istuskella, kun on noin hiljainenkin. Ei häiritse napsuilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:05

ei häiritse, oon jotenkin oppinut katsomaan ohi mainoksista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:30

Siinähän tuo on kuin kotonaan. Olisi outoa jos ei olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:34

Antaa Jopen istuskella, hiljaahan hän on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:41

Luulis jo käden väsyvän ...
Istukoon siinä jos ei muuta keksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:05

Samoin,antaa hänen taukojumpata,varsinkin kun on niin hissukseen.Muuten jos joku kysyis,mitä mainoksia Napsun sivuilla on,enpä tietäis tai en edes ole hiffannut,niin selektiivinen näkö on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:07

Klikkaamalla saa Jopen puhumaankin, jos juttuseuraa kaipaa. Mutta kerran olen tuon mainoksen katsonut ja siitä napsulaisilta udellutkin, käyttävätkö ko. palvelua. Mutta tuskin kukaan on sinne 020202 :een soitellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:15

Tuo mainos on kyllä kaapattu aivan tavallisilta "joka pojan sivuilta". Näkyy olevan netissä joka puolella minne vaan menee. Ei siitä varmaan "hyffee" paljon tule? Tai mistäs sitä aina kenenkin mainokset tietää? Itse en ole Jopen kaveri,valitan, vaan Jaakko Tepon vanha koulukaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:48

Voishan siihen jo naaman vihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:29

Jope Ruonansuu,on hyvä tyyppi antaa vaan olla siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:01

samaa ihmetellen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:42

hö..mulla pyörii eri mainokset.. ku en oo Jopee bongannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 15:55

Jope? Missä? En näe missään??? :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 00:54

miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:14

Enpä ole vieläkään bongannut.