Menettekö ulos aurinkoon ilman aurinkolaseja ja päähinettä? Minä en voi olla auringossa ilman laseja kauaa enkä ilman päähinettä.

Avainsanat: aurinkoon aurinkolasit ja päähine

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:19

En ole tänä kesänä saanut vielä ostettua aurinkolaseja. :/ Joten menen ulos ilman hattua ja arska-laseja! :)

Lisätty: 12.07.2009 - 20:18

Kiitos! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 22:17

Pokat päässä aina,leikin filmitähteä,kait.Fillarilla on kyllä mulla potta päässä,irvistäen pidän sitä.Kasvimaalla lippis,poninhäntä reiästä,kätevää,kun ei roiku karvat silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:18

En käytä mitään suojaimia. En edes rasvaa. Minua varmaan odottaa ihosyöpä ja kaihi nurkan takana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:19

lierihattu ja aurinkolasit pitää olla pihalla ja muuallakin kesällä, muuten ei nää , kun aurinko on niin kirkas ja tukkaa pitää suojata sekä päätä auringon piikiltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:22

en käytä päähinettä kesällä enkä talvella, itsestään tummenevat kakkulat päässä auttavat auringossa,
jos jossain tropiikissa lomailen, silloin joku lippis tai turbaani päässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.06.2009 - 22:47

En suojaa päätä enkä silmiä auringossa. Hyvin olen kestänyt toistaiseksi ilman särkyjä tai muita oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:48

Aurinkolasit pakko olla,muute rupee tirskuttaa ku siristelee.Päähinettä ei oo,paitsi jos jouvun olee pitempää ulkon suoras auringon paistees.Viime kesän olin maalaus hommis ni sillo oli huivi päässä aurinkoisina päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:07

suojaamattomana nämä suomalaiset kesät olen pärjäillyt, yhdet 'reebanit' omistan muttei tule niitäkään käytettyä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:25

Tosi helteellä pysyttelen varjos, mut sit kun siedettävä lämpötila (nykyään tosin tää auringonpaiste on todella pistävää) , niin voin olla auringos, nou lasei, nou päähineit, heh..., kerran saanun auringinpistoksen nuorena, noin 14-15v, jot kokemust en haluu enää kylläkään, kauhiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.06.2009 - 23:31

Minulla on aika valonarat silmät että mieluummin laitan irtoaurinkolasit lasieni päälle. Ilman niitä tulee vain pää ja silmät kipeiksi. Hattua tai muuta päähinettä pidän aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:35

Ilman laseja ja päähinettä, huono tapa, myönnetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:43

Aurinkolasit pakko olla, saan päänsärkyä silmien siristelystä.
Päähineetä en pidä muuta kuin joskus veneellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:03

Olen aika hyvin pärjännyt näillä itsestään tummuvilla laseilla. Lippalakkia käytän tällaisina kirkkaina päivinä niinkuin tänäänkin oli. On minulla tuossa vielä pari lierihattuakin, mutta niiden käyttö on vaikeaa, jos löhöää lepotuolissa. Aurinkolaseja en paljon Suomen auringossa erikseen tarvitse. No, ehkä ajaessa illalla auringon laskun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 00:20

Aurinkolasit on pakko olla, muuten tulee päänsärky auringossa. Lippalakki on lisänä esim. pelatessa ja veneillessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:11

Aurinkolasit useimmiten nokalla, päähinettä ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:30

Käytän aurinkolaseja lähes aina eli myös silloin kun aurinko ei suoranaisesti paista mutta on kirkas sää. Lasit suojaavat myös tuulelta ja tuuli taas ärsyttää silmiä.
Päähinettä en pidä, en huivia eikä varsinkaan lippistä.
Ostin toukokuussa uudet aurinkolasit ja sain tosi mieluisat, eivät sisällä nikkeliä.
Portugalissa oli ihania laseja ja ostin sieltä yhdet lisää. Ovat kyllä niin hulppeat etten ehtä Suomessa niitä rohkene käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:32

En edes omista aurinkolaseja,mutta pää täytyy kyllä sujata,lähden tänään ostamaan olkihatun missä on lierit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 10:02

käytän kun muistan:) rasvaa minäkään en juuri käytä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 13:44

aurinkolaseja aina silloin ku muistan..muuta en käytä..en edes rasvaa ja sen saan tuntea nahoissani sitten kun palan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.07.2009 - 01:14

Kyllä, yleensä ei ole kumpaakaan yllä.