Kauppalehdellä "laadukkaita" uutisia?

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...9/06/23684
Miten noin heikkotasoinen juttu on päässyt lehteen?
Ihan joka maan rahanvaihtotilannetta en tunne, mutta niissä joissa olen käynyt, olen saanut rahaa huomattavasti edullisemmin kuin suomesta Forexilta. Isoja summia vaihtaessa häviää jo paljon jos luottaa sokeasti Kauppalehden mainokseen, ei kun siis uutiseen, vai mikä tuo nyt taas olikaan?

Avainsanat: forex mainos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 17:55

Sanoisin tuota harhaan johtavaksi uutiseksi. Kaikkeen ei voi luottaa mitä lehdessä lukee.
Oma kokemus on tässäkin asiassa se varma tieto.

Kysyjän kommentti

Kokemus se on, joka jyllää.
Matkalta palatessa tietää, missä olisi kannattanut vaihtaa rahaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 17:07

en ole moista seikkaa ees aatellut, kun käteistä mukaan forexilta olen matkalle vaihtanut ja sitten paikanpällä loppuja, mut oli siellä hyviäkin vinkkejä , joten kannattaa painaa mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 19:44

Kyllä kauppalehdessäkin on ollut hyviäkin juttuja,en kyllä lue sitä kuin satunnaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 23:48

Lehteä luen satunnaisesti. Harhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 01:28

Unohtakaa ulkomaan lennot, viettäkää kunnon loma ja halvalla!! Lomalennot: Pakkaa 20 kg kiviä mahdollisimman hankalan malliseen laukkuun ja kanniskele sitä yöaikaan 2 tuntia pitkin asuntoasi. Istu lastentuoliin, sido kätesi kyynärpäistä käsinojiin ja hanki mahdollisimman isokokoinen ihminen ahtautumaan viereesi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 08:50

Luen lehteä satunnaisesti, mieheni kertoo jos siinä on jotain joka minuakin ehkä kiinnostaa. Kyllä tuossa jutussa oli asiaa. Forexilla vaihdan valuuttaa mennessäni niihin maihin joissa ei euro käy. Aika hyvin olen osannut summat arvioida, jonkin verran jää rahaa seuraavaa kertaa varten.
Nyt seuraavaski täytyy tehdä Ruotsin kruunusta laskentataulukko jotta osaa arvioida 4 vrk:n reissun rahantarpeen noin suunnilleen. Ruotsissa toki on turvallista käyttää luottokorttia jota tulee varmaan käytettyä.
Valuuttalaskurin voi raknetaa ainakin Forexin sivujen avulla.
Seuraava onkin sitten Liettuan raha jota tarvitaan.