Mistä asioita puhumalla voi loukata naista pahoin?

paino, ikä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 18:39

jos puhuu koko ajan exästään, paino on aika arka asia myös

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 18:25

Arvostelemalla ääneen ulkonäköön vaikuttavia tekijöitä. Älä sinä vaan syyllisty siihen. Tarpeeksi paljon on jo sellaisia miehiä, jotka eivät arvosta naisia. Mielestäni ikä ei ole niin paha asia, että siitä tarvitsisi itseensä ottaa, mutta mainitsemasi paino on. Joskus sille painolle ei vaan mahda mitään, jos se johtuu esim. jostain sairaudesta jota arvostelija ei välttämättä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:25

kyllähän ne herkät kohdat ovat aika lailla henkilökohtaisia, kuka nyt mistäkin sydämmistyy, tuskinpa sellaista yleistä yhtenäistä naisensuututtamis aihettakaan on, tietysti henkilökohtaisuuksiin meneminen aina on melko arveluttavaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:45

Me naisethan voimme suivaantua ihan mistä tahansa ;)
Mikä milloinkin tuntuu aralta asialta.
Jossain vaiheessa voi olla ikä, itselläni ei vielä se, varsinkin kun aina luullaan nuoremmaksi =))
Jollekin voi olla paino, jos ei ole sinut itsensä kanssa.
Eli kaikissa sanomisissaan täytyy olla tarkkana jos haluaa olla naisen mieleen ;)

Lisätty: 29.06.2009 - 22:02

Eläkkä vilikuile vieraita naisii tai muutenkaan ilimeilläs loukkoo.
Hurjatalla on melko tyhjentävä vastaus =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:56

Jätä pois seuraavat puheenaiheet: naisen älykkyys ja hoksaaminen kielteisessä merkityksessä, ulkonäön puutteet, opiskelun vaatimattomuus, perheen erikoisuudet, ystävien kummallisuus, aikaavievät harrastukset, politiikka ja uskonto ylimalkaan. Naistasi tuskin kiinnostavat autosi kierroslukumittarit, polttoaineenkulutus tai kaverin auton kämäisyys.
Ole kiinnostunut hänestä ihmisenä, hänen harrastuksistaan yleisellä tasolla, hänen vahvuuksistaan ja taidoistaan ja osaamisistaan. Kiinnostu myös hänen perheestään sosiaalisena ryhmänä, hänen ystäviensä erityisosaamisista, hänen matkoistaan mielenkiintoisiin kohteisiin. Anna hänen kertoa myös haaveistaan, opiskelustaan ja työstään.
Muista , että miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta, ette voi olla kovin samaa mieltä monistakaan asioista. Mutta siinä piilee myös parisuhteen viehätys. Opetelkaa tuntemaan toisenne, ja myös hyväksymään omat ja toisen 'puutteet ja epäkohdat', eli seikat, jotka saattavat aluksi hämmästyttää.
Toivon suhteellenne hyvää alkua ja pitkää ikää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:20

parempi kun vain kuuntelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:35

Hurjatan vastaus on aika hyvä. Olen omassakin suhteessa huomannut, että kyllä ne kiinnostuksen kohteet ovat aika erilaisia. Pitäs vaan molempien jaksaa esittää kiinnostunutta sillon tällöin, niin pysyy molemmat tyytyväisinä. Henkilökohtaistahan se on, mikä ketäkin suututtaa. Itseäni eniten suututtaa älykkyyteeni ja pukeutumiseeni kohdistuva pilkka. Kukaanhan ei halua tuntea itseään tyhmäksi, ja omasta mielestäni olen tyylikäskin. Ruoanlaittotaitoni arvostelu loukkaa myös. Paljon riippuu kyllä myös siitä, miten asiat ilmaistaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:18

Riippuu naisen mielentilasta ja hormooneista jotka ovat erilaiset miehellä ja naisella. Pelkästään mies kun suunsa aukaisee niin voi naista loukata vaikka ei mitään sanoisi edes, silmän liikuttelukin vähäpukeisen pyöräilevän naisen perään voi loukata, eikä naisen arvostelu mitään sopua koskaan tuo , ja loukata voi vaikka ilmeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 21:42

Äläkä missääntapauksessa ole huomaavinaankaan jos naisella kasvaa viikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 23:59

Älä ainakaan arvostele seuraavia asioita kielteisesti: Paino, ikä, iho, meikki, hiukset, hiustyyli, haju, maku, reidet, takamus, harrastukset, seksi, ystävät, kodinhoito, puutarhan hoito, sisustus, lemmikkien ja muiden kotieläinten hoito, yleinen siisteys, pukeutuminen, älykkyys, ruoanlaittotaito, lasten kasvatus, sukulaiset, erikoistaidot, yms, yms. Naiset pystyvät ottamaan vastaan rakentavaa palautetta, mutta mieti tarkoin miten asian ilmaiset. Kerro vain yhdellä lauseella kielteinen asia, älä jatka kielteisesti vaan kehu heti perään jostain samaan asiaan liittyvästä asiasta. Jos tiedät mikä on hampurilaispalaute, niin koeta sitä. Luottamuksen ylläpitäminen on tärkeä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:01

Jos naiselle sanoo “kulta?”, saa joskus vastauksen “niin?”, joskus pelkkää hiljaisuutta joskus “minä mikään sinun kultasi ole!”. Jos naisen nimi on Merja ja tämän korvaan supattaa “Merja” niin tämä kehrää, mutta jos vahingossa kuiskaa Mirja tai Marja niin nainen menee häiriötilaan. Miehen pitää muistaa se paikka missä he ensi kerran tapasivat, missä kosittiin, missä ensi kerran suudeltiin. Jos mies muistaa väärin sinänsä oikeastaan merkityksettömän abstraktin numerosarjan kuin hääpäivän tai syntymäpäivän, joutuu järjestelmä kaaokseen. Jos nainen tietää jo nämä päivämäärät, miksi käyttäjänkin pitää ne osata? Vai onko kyse ylimäärisestä autentikoinnista? Naisen virheilmoitukset ovat sekavia ja täynnä koodeja. Koodit ovat keskenään ristiriidassa eivätkä perustu mihinkään luokittelujärjestelmään. Nainen jopa kieltätyy antamasta lisätietoa siitä kuinka virhetilanne saadaan korjattua. Miehen on usein mahdoton päätellä virheilmoituksen perusteella mitä pitäisi tehdä; sen sijaan pitää turvautua hankaliin erikseen ostettaviin ohjekirjoihin joita parisuhdeoppaiden nimellä kaupataan. Nainen ei tarjoa tilastaan selkeää informaatiota. Usein miehen tulee arvata naisen tila. Naisen miehen teoista antama palaute ei ole säännönmukaista eikä se yleensä ohjaa miestä oikeaan suuntaan. Hyvin harva nainen puhuu käyttäjänsä eli miehen kieltä. Nainen ei anna miehelle tietoja loogisessa ja selkeässä järjestyksessä, vaan miehen pitää muistaa irrallisia tiedonkappaleita, jotta hän voi päätellä naisen tilan myöhemmin. Jos hän näitä tietoja unohtaa, seurauksena on naisen virhetilanne. Naista ei saa palaamaan alkutilaan mitenkään. Kun mies tekee “virheen” niin mitään paluutietä ei ole. Naiseen jää pysyvät muistijäljet tapahtuneesta. Nainen ei unohda eikä anna anteeksi. Käyttäjä ei tunne olevansa laitteen “yläpuolella” ja sen käyttäjä, vaan pikemminkin laitteelle alisteinen objekti. Nainen ei ole sisäisesti eikä ulkoisesti johdonmukainen. Samoilla sanoilla voi olla eri tilanteissa päinvastaiset seuraukset. Käyttäjä ei koskaan voi olla varma mikä on komennon seuraus. Eri tilanteissa naisen käytös on dramaattisen vaihtelevaa. Naiset eivät ole edes keskenään yhdenmukaisia, eri naiset reagoivat samoihin sanoihin eri tavoinen. Nainen ei noudata standardeja eikä ole johdonmukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:15

Kaikki mikä viittaa ulkonäköön, tai ex-vaimoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 07:24

heheehee ja nauraa niin et veet silmist valuupi....juu katos kun nyt noit juttui luit, niin ole vaan ihan hiljaa , naama peruslukemilla jotta ei tule senkään puolesta mitään väärää käsitystä ja älä myöskään ajattele mitään, koska me naiset luemme miehiä kuin avointa kirjaa..... joten vieläkös uskallat edes naista päin katsoa.. ? ollaanpas me pelottavia vai kuinka .. ? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:12

Puhumalla totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:20

Henkilön ulkonäköön eli ominaisuuksiin puuttuminen on sivistymätöntä oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Äitini aikoinaan opetti näin ja olen tasan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:03

Jos tietää, että naisella omassa ulkonäösään häntä itseään kovasti häiritsesä asia, ei siitä kannata kauheasti mennä hänelle muistuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.06.2009 - 10:31

Arvostelemalla negatiivisesti suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 15:15

Ollaanpas me naiset herkkiä hahhahh... hyviä vastauksia.... itselläni ei ole tähän enää mitään sanomista.... paitsi että sitä HAMPURILAISMALLIA voi soveltaa kaikkiin ihmisiin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 17:19

Optimitilanne olisi, jos pärjäisitte Hurjatan vastauksen kolmella viimeisellä rivillä.
Voit yrittää Munkin menetelmällä, jos se ei onnistu. En tosin usko, että sekään toimii, jos ensimmäinen yritys ei onnistu. Silloin olet Onttopohjan tilanteessa.
Muistan erään superjulkkismiehen sanoneen, että avioliitto toimii hyvin tasan niin kauan, kuin teet kaiken juuri niin kuin vaimo käskee.
Jos olet jo ehtinyt loukkaamaan, niin muista Tove Janssonin lause;" Nainen antaa anteeksi, mutta ei unohda ikinä, mies ei anna anteeksi, mutta unohtaa."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 22:34

Kampaajalla käynnin jälkee lause "tuo väri ei sovi siule,mee kampaajalle" loukkas ainaki miuta (täst on jo useempi vuos aikaa eli nainen ei unohda).Toine loukkaava sattu täs viime viikol,ku miesystävä kehu työpaikkasa kokin tekeleitä.Pieni rintaiselle ihmiselle ei toimita sanoa,et mis siun rinnat on.Eli ulkonäköön liittyvät ja toisen naisen ylistämine.