Onko kenelläkään tullut hiki viime päivinä. minulleko ainoastaan ?

Minulle tulee ulkona jo työn katsomisesta hiki . onko kenelläkään muilla tällaista ongelmaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 15:14

Juhannuksen jälkeen alkoi helteet, nyt tosin tuuli vilvoittaa ulkona.
Vanha paksuseinäinen kivitalo mukavan viileää sisällä, kun pitää ikkunat ja parvekkeen oven kiinni.
+ 23,6 °C ulkona.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 11:33

Samma här. Hiki tulee, kun pitää hattua päässä. Kuuma on, vaikka olisi laiturilla tuulessa. Ainoa paikka, missä vähän hellittää, on järven vesi. Siellä kiemurrellessa voi kuvitella olevansa vaikkapa hylje, joka välillä pulahtaa rantakalliolta veteen ja taas takaisin luodolle kellimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:37

Ei ole vielä ollu niin kamalan lämmin, että olis päässy hiki tuleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:41

silleen mukavasti nihkeää pintaa on pitänyt, ei mitään valittamista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:49

Välillä hiki, välillä kylmä. Nyt lähentelee sitä kylmyyttä. Lämpötila vaivaiset + 16 ja täysin pilvistä. On tämä Etelä-Karjala ihme seutua. Täällä aina kylmä, kun muualla hellettä. Tai ainakin tuntuu sille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:52

Viimeviikolla oli kuumiapäiviä nyt melkein paleltaa,ei tee mieli yhtään mennä uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:56

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:23

Hiki tulee vaikkei mitään tee. On kuumaa ja hiostavaa, huhhuh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:25

Viime viikolla oli hikisiä päiviä ja nyt paleltaa; +16! Mulla on kyllä alkanut olemaan noita kuumia aaltoja iltaisin, etten aivan varmalla pysty sanomaan, mikä johtuu lämpötilasta ja mikä hormoneista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:31

kyllä et ole maarit3 ainut joka tääl lounas-suomes hikoilee, autolla on nyt kiva ajella , kun on ilmastointi ja viilet sekä kaupan kylmäpuolella tehdä ostoksia, mutta ulkona jo ihan nihkeenä..koht mattoipeseen , ehkä siin veden roikees ei tule niin kuuma sitten.. eipäs kandee kyl valittaakkaan, kun oli tuo alku kesä niin kylmää, jot yritetään jaksaavaan auringoskin, meillä on kyl kivasti varjoisia ja tuulisia paikkoja , jotta voi vain istua ja nauttia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:43

Saaressa kävi pieni tuulenvire joten ei pahemmin hiottanut. Ainoastaan kuumassa keittiössä jossa kaasuliekki perunakattilan alla kuumotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:53

Onhan viime päivinä päässyt hiki tulemaan, tänään sen verran viileämpää ettei sitä pelkoa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:19

Kyl liiast auringonpaisteest kärsin, jot siks aikaa tänne sisälle vilvotteleen, koht aurinko siirtyy pikkasen talon taakse, jot voi patiolle mennä istuskeleen ilman suoraa auringonvaloa, ja täytyy muistaa tuo UV-jutskakin ainakin molemmin puolin keskipäivää, huh.... uus yritys käydä pihal... kissat ainakin ihan nuuvuksissa... vai nuuvuskissa, hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:34

suojainen aurinkon paiste paikka ,,ei palele,hiki ei tule kuin syodessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 13:35

Onhan tuossa hiki päässyt tulemaan kun ulkona olen ollut, mutta parempi hirveä helle kuin kaatosade. (ainain minunmielestäni)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 15:31

No on tullut, tänäänkin äsken ukkosti ja vaan hiki valui, nyty kattotuuletin pörisee niin on mukavan viileä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:38

kyllä kyllä muutaman kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:10

kyllä hiki on tullut monastikkin..illalla nukkumaan mennessäkin kun kylkeä käänsin ni jo tuli hiki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 17:34

ihana ilma. ihan hiki virtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 18:39

Hiki on ollut niin töissä kun kotonakin.
Töissä isot uunit huokuu kuumuutta, hyvin tarkenee talvellakin.
Viikonlopun aikaan olimme vesillä, niin siellä ei niin kuumalta keli tuntunut.
Ruokaa tehtiin laavulla, jossa tulipaikka. Aurinko ja nuotio kilvan kuumottivat ja hiki tuli =))
Mut anataa paistaa. Ei lämmin luita riko, sanoi edes mennyt mummoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:35

Joo sama juttu kyllä on hiki virranut ihan suoranaan. Luulin että minulla on vaivana muummo vaivat mutta ei se taidakkaan yksin sitä olla. kun on niin hirveän kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:19

Suloisen lämmintä,kolme päivää sitten hytistiin ja parin kuukauden kuluttua pomminvarmasti hytistään ja tarvotaan räntäp**kasateess,joka tulee päin vaakasuorassa.Vielä kerta:Ei lämmin luita riko!Minä en ainakaan valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:29

lauantaina tuli kyllä hikoiltua ihan ilman, että olis tehny yhtään mitään oli niiin ihanan helle ja lämmin ja aurinkoinen sää, että siitä vaan halus nauttia ihan täysin:). ei nuita lämpimiä ja helteisiä päiviä oo montaakaan kesässä..nykyään:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:30

Kyllä on hikeä pitänyt jo useamman päivän.