Miten päädyit napsuun?

mistä löysit napsun, miten ja milloin? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:50

Tammikuussa läksin nettikaverin kanssa Teneriffalle. Laittoi minulle,että katso Napsusta meidän hotelli. Sitten jäin napsuun,kun tämä on niin mukavaa. Oli tosi ihana reissu vaikka en ollut ikinä ennen kaveriani tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:51

Maaliskuussa 2009 kun suunnittelin ja etsiskelin lomakohdetta. Ja kun sopiva kohde löytyi niin Napsun sää palvelusta oli tosi kätevä käydä katsomassa lomakohteen säätietoja. Ja sitä kautta eksyin Napsuilemaan. Ja mukavaa on ollut =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:53

Viime maaliskuussa etsein jotain googlesta ja siihen hyppäsi Napsun mainos.
Siitä se ajatus sitten lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:02

"Hengailin" netissä ja bongasin napsun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:18

taisin katsella matkailusivuja ja naps

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:35

Vahingossa, viime kesänä sateli aika paljon, päivänä muutamana surfailin ihan vaan ajan kuluksi, eksyin tännekin ja siitä se sitten alkoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:44

Olen katsellut täältä matkoja jo kauan, mutta kirjauduin vasta keväällä, kun hoksasin katsoa, mitä muuta täältä löytyy. Hauskoja kysymyksiä ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:44

Maaliskuussa minäkin eksyin Napsun sivulle,napsuttelin jonkun matkajutun ja huomasin et voin kirjautua,joten jäin ilman kirjoituspisteitä ;-),mutta siitä jatkunut napsuttelu,vaihtelevalla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:57

ystävä laittoi linkin ja tällä olen koukussa , kuin kala ongessa..... mutta kivaa ja hauskaa täällä on ollut jo vuoden alusta asti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:24

Ystäväni kertoi minulle napsusta ja kirjainnuin heti,joskus täällä on ihan kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 23:01

Googlasin ilmasia pelejä joita voi netis pelata.Satuimpa sit kurkistaa napsun sivuille,huviksee sit kirjauduin tänne ja jäin vielä koukkuun.Lähes päivittäi pitää käyä kurkkaas mitäs tääl tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:45

Googlen kautta etsin muistaakseni jotain vastausta tai lomakohdetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 04:27

äiti kerto mulle tästä sivusta joskus alkuvuodesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 06:18

Syyskuussa mieheni kautta , lääkäri sanoi minulle että pelaa vaikka tietokoneella pelejä niin motoriikkani käsissä säilyisi paremmin . Selkävammani kun aiheuttaa pään ja käsien välillä katkoksen, ja näiden pelien vuoksi minä tänne alunperin tulinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:13

Vähän yli vuosi sitten. Etsin Kreikkaan liittyvää tietoa, kun olin matkan Falirakiin varannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:02

Poikani (11v.) käski etsimään Napsusta tietoa, kun mietittiin yhtä matkailuun liittyvää asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:53

Oli kysyttäävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:07

Etsin jotain tietoa Hurghadasta ja vinkki ohjasi Napsun sivuille. Olin kyllä aikaisemminkin etsinyt äkkilähtöjä täältä. Kirjauduin maaliskuun alussa, mutta sitten lähdin pariksi kuukaudeksi pois Hurghadaan, joten oikeastaan olen ollut mukana vasta kaksi kuukautta. Alussa keräsin vimmatusti pisteitä, halusin pian professoriksi, ja nyt haluan Guruksi. Ei siihenkään enää kauaa mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:17

Valittelin kerran viime syksynä kummitytölleni, että ei ole mitään tekemistä oikein, niin hän vinkkasi, että menepäs Napsuun, siellä on juttuseuraa. Siitä asti olen täällä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:27

Seurailin kauan äkkilähtöjä ja sitten vain hoksasin että täällähän on tällainenkin osio. 18.3.09 sitten kirjauduin ja edelleen täällä roikun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:46

tais olla viime syksyä, kun etin matkailuun liittyvää tietoa..lentoja tai jotain vastaavaa, en nyt ihan tarkkaan muista, mutta googlesta tuli nää sivut ja piti sit kirjautua sisään ja täällä nyt sit enemmän tai vähemmän tulee käytyä..nykyään tosin harvemmin mitään matkailuun liittyvää ettii..niitä tietoja kattelen muilta sivuilta;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:45

Kysyin neuvoa matkustus pulmaani viisaammilta, ja jäin koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2009 - 22:45

Ensimmäisen kerran viime syksynä kun etsin valuuttalaskuria jolla sain tarkistettua dollarin ja euron suhteen sekä tekemäni tilauksen arvon.
(Kyllä, tilasin amerikasta frisbeegolfkiekkoja...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:34

Menin kerran yhdelle nettisivulle ja sen kautta tulin napsuun...
Ja täällä on ollut tosi kivaa...
; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:50

Tyttäreni suositteli tätä sivustoa minulle.Hän on itse täällä käyttäjänä ja onhan äitinikin täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:53

Itse päädyin napsuun ihan vahingossa kun selailin sivuja.