Onko sinulla tatuointi ? Jos on niin millainen ja missä ? Harkitsetko ottamista ?

Avainsanat: tatska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:21

Ei ole, mutta jos minä joskus hairahdun ottamaan niin silloin se on pieni delfiini.

Kysyjän kommentti

Miekin voisin hairahtua ottamaan. En vain tiedä mikä kuva se olisi, siinä pitäisi olla kuitenkin joku idea, ajatus takana.
Voipi jiähä ottamatta =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:31

ei ole. olisi kyllä ihan kiva, mutta pitäis tarkasti harkkia ennen kun ottaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:54

Ei ole, eikä oikeen kiinnosta hankkiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:07

Ei ole, enkä ota. Mulle on jotenkin iskostunut päähän sellainen ajatus 90vuotiaasta mummosta, joka istuu kiikkustuolissa, jalassaan kiinalaisilla kirjaimilla tatuoitu teksti tyyliin " bitch,angel,demon" tai sitten selässä kissan kokoisilla kirjaimilla joku muu typerä teksti, tai kädessä vuonna viiskytkuus vuoden, Tarmon, silloisen heilan nimi. Tai joku perhonen perseessä.
En tiedä miks ajattelen näin. Ja miten ylipäätään meinaan elää 90 vuotiaaksi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:16

ei ole enkä hanki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:36

Sama täällä,ei o,ei tu eikä tilata,enää ei oo hipiäkään niin pehmoisen kaunis kuin nuorempana.
En ihannoi tatskoja lainkaan,asiakkaana,jos on kaappi(siis iso,hiukseton ukko ja täys kamalia liaanitatskoja)en voi katsoa muuta kuin otsaan.Ainoat saattaapi olla hennatatskat,mitkä voisin ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:38

ei ole eikä tule,

- minun ikäiselläni se tarkoittaa yleensä vankila taustaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:02

eipäs ole minullakaan, enkä ole sellaisia hankkimassakaan, enkä suoraan sanottuna niistä erikoisimmin lämpiäkkään, jote toiselle se sopii, mut ei minul..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:25

Ei ole tatuointia.
Joskus olen haaveillut ottavani, mutta en ole uskaltanu.
Nyt en näe enään tarvetta. xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:31

En voisi kuvitella itselläni tatuointia,enkä voi ymmärtää ihmisiä,jotka haluaavat kuvittaa ihonsa,minusta se on jotenkin rumaa ja sotkusta vaikka kuva olisi hyväkin ja hyvin tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 23:05

Kah ainaki yks kyllä vastaus tulee,miul on olkavarres sydän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 23:11

Ei todellakaan ole!
Perusteluja on tuossa yllä kai tarpeeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:46

Eipä ole tosin haluaisin yhden pienen nilkkaan, olisi mukavan piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 04:35

ei ole ja kyllä harkitsen, nilkkaan.. en tiedä uskallanko ottaa oikeeta, mut varmasti otan muutaman henna tatuoinnin ennen ku tuun kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:29

Ei ole eikä tule. On mielestäni jotenkin "halpaa" eli antaa halpamaisen vaikutelman. En ole ollut merillä enkä vankilassa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:50

Minulla on kolme kappaletta tatuointeja. Yksi iso kyynärpäästä ranteeseen ulottuva upea kuva jossa teksti mukana latinaksi. Sitten on olkapään alapuolella piikki"nauha" jossa ruusu keskellä. Sitten on niskassa lasteni ekat kirjaimet tribaalityyliin kirjattuna. Aion myös vielä lisätä kuvieni määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:51

Ei ole, enkä aio ottaa. Juuri viime yönä näin unen, että olin jo päättänyt ottaa tatskan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:54

äi O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:11

Ei tulisi mieleenikään. Ovat aivan järkyttäviä, olkootkin vaikka kuinka hienoja tai hyvin tehtyjä. Ajattelen itseäni tosi vanhana ja tatuoituna, niin luulen että nauraisi naurismaan aidanseipäätkin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:37

Kuulun kummastelijoiden joukkoon. En ikinä haluaisi itselleni kuvia ihooni. Enkä voi ymmärtää niitä, jotka haluavat värjätä ihoonsa pysyviä kuvia. Hottentottimeinikiä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 14:16

Tilauksessa on mutta pitkä jono.

Lähteet:
Tyttäret kehitteli lahjaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 20:49

Minullakaan ei ole. mutta jos ottaisin niin horoskooppi merkkini laittaisin olkapään seutuun tai sit käsivarteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 22:56

täällä yksi nuista harvoista jolla on tatuointeja, oikeassa nilkassa tribaali jossa sininen ruusu, vasemmassa nilkassa lohikäärme tribaali, olkapäässä kiinalainen teksti / tähtiä ja vielä on ristiselässä musta tribaali, jossa keskellä tribaali sydän. haluan vielä ottaa lisää ja tilauksessa olis kissan tassun jäljet tuohon jalkapöydän päälle ja valkotiikerin kuva toiseeen olkapäähän tai käsivarteen. oon ihan tatska hullu ja ihailen todella kauniita ja hyvin tehtyjä kuvia. omat kuvat on pitkään ja tarkkaan harkittuja, eikä mitään tule otettua hetken mielijohteesta.kaikki omat kuvani saa hyvin piiloon vaatteiden alle, mikäli niitä ei halua kenenkään näkevän, mutta olen ylpeä jokaisesta kuvastani:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:40

Mietin jo aikani aikaisemmin, etttä mikäs kumma se olisi jos mummoilla ja ukeilla olisi tatskoja, mikä ettei. Olen pitkään harkinnut tietyn tatuoinnin ottamista, ehkä parinkin. Mitä vanhemmaksi elää, sitä tärkeämpiä muistot ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:46

Ei ole, enkä ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:45

MInulla on olkapäässä nimimerkkini tatuoituna. Ollut vuosia. Uutta harkitsen, pitää olla vain varma kuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 22:10

Olihan se hyvä tuntomerkki. Vaikka nilkassa pieni perhonen. Jos vaikka katoaa voisi sanoa tuntomerkin,mikä olisi nilkassa.