Mihin kaikeen ja miten käytätte raejuustoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 18:56

Erilaisiin salaatteihin. ananasta ja raejuustoa, kevyt välipala, iltapala.
Maitorahkan sekaan raejuustoa ja hedelmiä oman maun mukaan, antaa hetken vetäytyä jääkaapissa, hyvä kevennetty jälkkäri.
Suolaisten räiskäleiden täytteeksi, esim savukalaa ja raejuustoa.
Esim borssikeiton päälle.
Nyt uusienperunoidenaikaan sillikastike:
1/2 tölkkiä sipulisilliä
10cm pala tuorekurkkua
1 prk ranskankermaa
1 prk raejuustoa
ruohosipulia, tilliä, maustepippuria
Leikkaa sillipalat pieniksi paloiksi. Kuutioi kurkku, sekoita kaikki kastikkeen ainekset keskenään.
Anna maustua jääkaapissa hetki.
Tarjoa uusienperunoiden ja keittyjen kananmunien kanssa tai tomaatti-sipulisalaatin.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvistä ohjeista. Nyt kuluu raejuusoa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:30

raejuustoo.. no tietenki esim, perunan ja jauhelihan kanssa raejuustoo, punajuurisalaattia yms. tietenkin sopii myös salaatteihin, mutta itse en käytä niihin. Syön joskus myös ihan pelkilteen, tosi hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:34

Välipalana syön joskus raejuustoa. Ihan siis pelkästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:40

sallaatteihin ja leivän päälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 21:56

Tomaatti-ja Bortshkeittoon,harvemmin salaatteihin,minust fetan tapaiset on maukkaampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:06

käytän leivonnassa, ruanlaitossa , jälkäreissä ja suuri herkku on syödä sitä ilman mitän , suoraan lautaselta ihan sellaisenaan... valion hylä raejuusto on maukkainta minusta..joten sitä voi käyttää ihan mihin vain , jos siitä tykkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:33

Käytän sitä munavoihinkin ja näihin edellä kerrottuihin ruokiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:46

Syön sellaisenaan tai lisään salaattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:49

salaatteihin, keittojen päälle, leivän päälle, leivonnassa, sellaisenaan lusikalla suoraan purkista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:55

syömiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 11:07

En pidä raejuustosta, joten en jäytä sitä mihinkään. Ihan kuin kumia söis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:45

Lisään siihen yleensä tonnikalaa ja syön sen sitten. En oikeastaan mihinkään muuhun käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 01:47

Parasta sellaisenaan.