Mitä tykkäätte Maailman menosta?

Viisi päivää kadoksissa ollut kuvernööri löytyi väärästä sängystä
www.verkkouutiset.fi/index.p...;Itemid=13

Avainsanat: sähköpostit johtaa tähän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 11:42

Sellaista se Maailman meno on aina ollut.

Kysyjän kommentti

ja tulloo olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 12:20

sellasta se nykypäivänä on. niin arvaamatonta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 13:22

Sängyn tapa käsitellä asioita on kovin karkea ja yksioikoinen. Kuvernöörin kannattaisi ottaa vitsistä mallia ennenkuin syöksyy suinpäin mihinkään:
Pariskunta oli mökkeilemässä ja mies päätti lähteä uimaan.
Hetken päästä mereltä kuului huuto: "Vaimo auta! Mä hukun!"
Johon vaimo: "Ota munastas kiinni, ei se oo ennenkään pohjaan menny!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:01

Joo jus tollaista se vaan on monesti. Mutta pettämine on kyllä väärin. mutta kyllä törkeetä käyttäytyä noin sanon minä sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:57

Olis tehny Vanhaset ja sanonu että ei muista mittää !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:25

tämä sentää muistaa missä on ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:33

Mualiman mänö on kaotta aekaen ollunna tuommosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:19

maaliman meno menee alaspäin kuin lehmän häntä.. tätä maalimoo aika kauan seuranneena, mikään ei enää ole mitään, ei ole arvoja. Murhia on joka päivä lehdet täynnä ym ym.. siis huonompaan suuntaan mennöö, mistä lie johtuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:20

voihan kiisus ja meno se senkun vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 00:05

Piti olla patikoimassa,mutta olikin pa****ssa,Niinhän se Vanhanenkin,tapasi muka Ikeassa,mutta olikin Internetissä,ota näistä sitten selvää,tätä se on ollut ja tätä tulee olemaan;maailman meno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:48

Ihmettelen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 10:56

Kyllä olisi maailma toisen näköinen jos saataisiin ihmisistä kitkettyä tuo valehteleminen.