Kiinnostuitko luksuslennoista,tuskin on äkkilähtöjä sillä? www.aamulehti.fi/uutiset/kot...puu-suomee

Lisätty: 27.06.2009 - 23:26

www.mtv3.fi/matkailu/kotimaa...tml?905850

Sensuurin sakset!Aukeiskohan tämä!?

Avainsanat: luksuslentoyhtiö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 23:15

ovat näköjään sensuroineet koko jutun, tuskinpa oli tarkoitettu halpiksia kärkkyville ...

Kysyjän kommentti

Rahalla saa ja hevosella pääsee!tai miten se oli...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 23:07

Aamulehti:
Pyytämääsi sivua ei löytynyt
Heti meni mielenkiinto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 01:26

Ei kyllä innosta. Päätös matkustamiselle ei tule tuon uutisen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 08:05

Ei ole edes tarkoitettu tavallisia valmismatkoja ja niiden alennuksia hakeville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 09:04

en usko et mitenkään siellä ovella tulee ruuhkaa, jos nyt sit edes kauaa lennättääkään, meinaan riittäköhän niitä rikkaita siihenkoneeseen niin paljoa, et kannattaa lennellä, tänäpäivinä, kun taantuma vaan lisääntyy joka alalla, mutta en ole varannut lentolippua, enkä näillä näkymin ole varaamassakaan...siihen luxuskoneeseenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:46

Haluaisin aina lentää vain VIP-luokassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:27

Ei hirveästi innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:45

Ei innosta muakaan pahemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:51

Ei oikeastaan kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:37

Siinähän olisi vaihtoehto niille ikuisille valittajille jotka mesovat sitä että lentokoneen ruoka on huonoa, sitä on liian vähän tai paljon, penkkien väli ei riitä jne.
Mutta tuollainen sitten maksaa joten siitä tulee halpismatkaajalle "toteutumaton unelma" ja tietty harmittaa!!