Ilmaista viinaa. Saisiko olla kannullinen ilmaista kaljaa? Halukkaille tiedossa ilmaista alkoholia ja ilmeisen kova krapula.

tarkkamarkka.com/blogi/2009/...ta-viinaa/
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos etsii koehenkilöitä krapulatutkimukseen. Halukkaille tiedossa ilmaista alkoholia ja ilmainen, ilmeisen kova, krapula.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 23:25

Tieteen edessä voisin uhrautua, mut kerran elämäs tään kokenut, niin täytyypä sit sanoo jot; noo eiiiiii kiitos...:)

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä! Näin on ja se kauhea kankkunen tulisi vielä kiitoksekseksi kaikesta. Ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 15:52

Eipä kiinnosta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 16:25

Kiitos,mut -ei kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 17:46

Joo tämä tämänpäiväinen olotila on jo niin inhottava että taidanpa jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 19:39

toistaiseksi omat rahat ovat rittäneet viinahimojen tyydyttämiseen, taidan jatkaa samalla linjalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:19

Ei kiitos tällä kertaa. Kaapistani saan helpommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:47

Muuten ihan ok, mutta kun tuo kalja ei oikein ole mun makuuni, enkä tähän päivään mennessä ole saanu krapulaa kovastakaan juomisesta huolimatta, niin en välttämättä halua sitä kokeillakkaan. En edes tutkimuksen nimissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2009 - 09:57

Krapulat on niin inhottavia, etten niitä halua ainakaan ilmaiseksi. Kyllä siitä kärsimyksestä pitää saada maksaa, jotta ymmärtää jättää vähemmälle juomiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:55

Ei kiitos minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:09

Juu, ei kiitos.
Jos kaameen kankkusen haluan, niin nasautan omasta baarikaapista pullon auki. Enkä tie sitä tieteen hyväksi, jos en omaksi hyväksenikään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:00

ketäs tuo nyt kiinnostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:34

Tuo tutkimus ei kiinnosta. En pidä viinasta enkä kaljasta. Kyllä kait siihen osallsitujia löytyy mutta tuskin rapajuoppoja mukaan huolivat.
Tieteelliseen tutkimukseen suhtaudun muutoin todella positiivisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:59

Eipä juuri kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:10

Ha hah. Minä lähden välittömästi. Jos he siitä vielä päivärahat ja kilometrikorvaukset, sekä kunnon pääntautitabut antavat palkaksi, niin mikä ettei. :=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:56

Edellisessä työpaikassani sai ilmaiset kännit lähes joka viikko jos halusi.
Nuorempia se varmasti innostaa yhä mutta perheellisillä lienee muutakin puuhaa...?