Jari Sarasvuo tilittää lehdessä: Antakaa meidän olla. Pitääkö antaa olla?

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...asvuo_jari
Julkisuutta kaipaavan toive? Voiko olla mahdollista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 19:13

Ei ole koskaan yksikään julkkis kiinnostanut niin paljon, että sen takia ostaisin jonkun lehden.
Olkoot pitkin tai poikin, niin aivan sama, ei vaikuta miun mopon ohjaukseen.
Eiköhän se Sarasvuo(kin) ole aikoinaan itse julkisuuteen halunnut, niin kestäköön nyt seuraukset. Ja ne lukekoot jutut, joita kiinnostaa.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä. Itse on sinne halunnut ja nyt sitten vikisee!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 17:49

En tiedä, minä ainakin annan olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 19:41

toi nyt vaikutti lähinnä julkisuuden kerjäämiseltä, mutta pysyn tiukasti linjallani enkä kiinnostu edes yhden irtonureon vertaa hänestä (heistä), eli saa olla ihan rauhassa ...

Lisätty: 27.06.2009 - 20:35

kriotusvihre pakana, piti tietenkin olla ....irtonumeron ......
ja tarkoitin etten noilla lööpeillä satavarmasti osta ensimmäistäkään lehteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:59

Antaa minun puolesta olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 23:40

Samoin täällä,levätköön rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 08:19

Kaikki saavat olla puolestani, en ole kiinnostunut vieraiden ihmisten yksityiselämästä.Sarasvuosta olen sentään tiennyt jotain mutta tuo kuitunen oli tuntem aton suuruus ennen tätä yksityiselämänsä kuviota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 09:39

taitaa olla rahat vähissä ja sillätavalla houkuttelee ihmisiä ostamaan lehtiä ja saa taas uusia lehtijuttuja.business is business.

ei kiinnosta julkkisten ja niiksi haluavien jutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2009 - 09:55

Rauhassa saavat olla minunkin puolestani. Tavallisia ihmisiä tavallisissa elämän koukeroissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:16

Ei kai Sarasvuo itsekään toimittaja-aikoinaan antanut suurta yleisöä kiinnostavien aiheiden "olla rauhassa"? Niin, että kai sitä ymmärtämystä entisiä virkaveljiään kohtaan pitäisi löytyä.

Mutta kai se rahan tuoma valta on sokaissut miestä niin paljon, että nyt miljonäärinä Sarasvuo pitää itseään täysin pätevänä ylijumalana julistamaan 27.6.2009 valitusvirressään Aamulehdessä mm:
"Ystäväni Pauli Aalto-Setälä hyppäsi suoraan jumalan palvelemisesta (Kotimaa-yhtiöt) saatanan palvelemiseen (Aller eli Seitsemän Päivää ja suomi24.fi)."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:56

Ei kiinnosta Sarasvuot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:01

antaa olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:57

Ihan yks hailee, ei kiinnosta. Kuitusesta en ole tiennyt lainkaan mikä tyyppi se on, Sarasvuon tiedän kyllä. Ihmisten yksityiset asiat eivät kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:32

no voihan nenä noit julkkui, ei kyl kiinnosta vaikka oisivat huitsinnevadas...joten en myöskään osta mitään lehteä , jonkin julkkiksen tekemisien tai tekemättäjättämisen takia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:09

Minnuun nähden olkoot. En voi sietää koko äijää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:50

Olkoon ihan rauhassa. Jos keskittyisi omaan elämään mielummin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:21

Yhteen aikaan änki kaikkiin mahdollisiin ohjelmiin oli sitten asiaa tai ei - useimmin ei ainakaan mitään järkevää. Ei löydy ymmärrystä eikä arvostusta tuollaista tyyppiä kohtaan.