Oletko saanut tai meinannut saada lokin paskaa päähän?

Olimme nyt illalla yhdessä rannassa ja siellä oli lokki emo 3 poikasen kanssa,poikaset olivat suloisia untuvikkoja,ihailin niitä kauempaa,kun emo alkoi lähennellä minua,juoksin autoon karkuun ja vältin paska suihkun.

Avainsanat: lokki pokaset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 01:31

Quano on liiakin tuttu saimaailmiö

Lähteet:
olen liikaa saanut nauttia siintä

Kysyjän kommentti

Onneksi minä kerkesin autoon,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 22:17

en viimeaikoina paljoakaan, mitä nyt kauppatorilla pari kertaa rinnuksille, kakarana tuli useammankin kerran kun pesimäaikaan rymysteltiin samoissa kaislikoissa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 22:51

En ole ja se on vähän kakspiippunen juttu mitä sillä sitten aina tarkoitetaan?

Vihaisien lokkien pesän puolustuksesta olen kyllä saanut osani. Erään yrityksen katolla pesi lokki yhdyskunta ja poikasten synnyttyä lokit ottivat myös yrityksen asiakkaat ja työntekijät pommitusten kohteeksi. Harvat ja valitut selvisivät niistä puhtaina ja mustat autot tuntuivat olevan erittäin hyviä maalitauluja, kun niistä jäi niin kivoja valkoisia pommitusjälkiä autojen katolle ja konepellille.

Hullu ja hänen kaverinsa kävelivät kadulla. Hullun kaveri sanoi: "Katso! Kuollut lokki!" Hullu katsoi taivaalle ja sanoi: "Missä?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 00:16

On joskus sellaistakin tapahtunut, en enää muista missä. Kauppatorilla on ainakin kerran lokki roiskinut vaatteilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 02:50

Hesassa v 1988 syksyllä sain olkapäähän kunnon läntin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 06:05

Lokeilta olen saanut olla rauhassa. Hanhien pommien kohteeksi jouduin jokuvuosi sitten. Syyskesän iltana mereltä kuului avunhuutoja. Ottamaan asiasta selvää ja ääni tuli kaukaa salmen toiselta puolen. Ei muuta kuin soitto hätäkeskukseen.
Paikallisen VPK:n vene oli paikalla n.5min sitten soi puhelimeni ja Suomenlahden merivartioston aluksesta soittivat paikan tarkkaa sijaintia. Tulivat ja ajelivat vesisuihkupelillään muuttomatkaa valmistelevien hanhien kivikon yli. Hanhilla oli häiriön aiheuttjasta käsitys ja lauma lensi pimenevässä illassa yli ja kevensivät lastiaan päälläni. Hävittömät.
Kyllä avun tarvitsijakin löytyi saaresta oli jäänyt päältä ajettavan ruohonleikkurin alle kun se oli kaatunut luiskassa. Amen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 11:17

Ruotsissa olin kirppiksellä ja oli isot avohallit ja kuinka ollakkaan siellä oli sorsia ja nämä säikähti ja lähtivät lentoon, sekä pommittivat samalla ja siinä tuli kaljun pesu eteetn välittömästi, sekä prillit olivat sumeat !!!!!!!!!!!!

Vaatteetkin menivät pesuun, onneksi olimme vaunulla liikkeellä, joten oli vaihtovaatteet olemassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 11:35

Kauppatorilla.Ei paskonut,mutta nappas lihapiirakan kädestä.....kele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 11:35

Joskus olen rinnuksille saanut, mutta en onneksi päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:05

Tällä hetkellä Hgin kauppatori on Hesan paras paikka saada täsmäpommitusta ja menettää eineksensä,paskiaiset hiffanneet Hakiksen torinkin,mutta vielä ei suurta ongelmaa.Hakaniemen torille on tullut taasen uusi kahvilapaikka ja lisää houkutuksia;lokeille.Kohta on enempi kahvipaikkoja kuin torimyyntipisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.06.2009 - 14:24

Pari kertaa on Hesan kauppatorilla tullut osuma. Kerran olkapäälle. Silloin oli ne siniset nailontakit muotia. Paska poltti takin siltä kohtaa valkoiseksi. Takki roskiin, mutta olihan ne muutenkin kamalia takkeja, jouti heittää. Toisen kerran lapsena olimme menossa laivaan ja minulla oli koululaukku olalla. Siinä sellainen vähän lerpahtava avotasku sivussa. Osui suoraan sinne taskuun. Sillä kertaa meni laukku pesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 15:27

Joskus on ollut lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:08

En onneksi.Läheltä liippasi täl viikol,just eteeni pläjäytti.Jos oisin rivakampia askeleita ottanu ni ois kyl ollu kirjaimellisesti p****nen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:51

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:03

Vaatteisiin on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:26

En ole onneksi saanut. hyi kauheeta se olis tosi inhottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:23

Vain merimies voi tietää miten lokki paskantaa. Se ensin kiertää ja kaartaa, sitten pruilauttaa . . .
No, en oo lokin pommitukseen joutunut.
Parivuotta sitten tapahtui pyöräretkellä niin, että parvi jotakin pikkulintuja lensi yli ja sain silloin päälleni aimo läjäyksen linnun paskaa. Ei naurattanut silloin yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:03

EN ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:03

Jos nyt sanon onneksi en, niin aivan varmasti seuraavan kerran mökillä pläjähtää keskelle turpavärkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 09:02

Onneksi ei. Pelkään sen verran paljon lokkeja että jätän tontin niille.Ovat kyllä agressiivisia, valtaavat ihmisiltä elintilaa mielestäni ihan liikaa. Kun kaikkea täytyy suojella, tykkäävät fanaatikot, ja niinpä lokitikin lisääntyvät huimasti ja valtaavat kaupungin keskustaa ainakin täällä meidän kaupungissamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:28

Kyllä olen. Olin koti pihallani laittamassa telttaa pois kaverini kanssa kun autokatokseltamme lensi lokki. Katsoin vain hetken ylös kun kuului *plörts ja päässäni ja kädeläni oli lokin kakkaa. Naurettiin siinä sitten kaverin kanssa jonkun aikaa kunnes tajusin mennä puhistamaan itseni mahdollisen lintuinfluessan takia. Siitä lähtien olen varonut lintujan kakkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:51

Linnanmäellä vuosia sitten.
Laaki osui Päiviä olkapäähän.
(terveisiä vaan Päiville lahteen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:32

Meinasin kerran saada Helsingin keskustassa.