Ihmeiden aika ei ole ohi, se on aina?

Muumio vaihtoi sukupuolta?
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/64...sukupuolta

Avainsanat: sukupuolen vaihdos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 20:02

johan meni historiabkirjat taas uusiksiks'

(on mahtanut ukkoa sapettaa kaikki uteliaat on reilut kuuskytä vuotta pitäneet Ladyna)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 17:34

Näin nykyaikana. Mikään ei ole mahdotonta näemmä. Alkaa epäilyttämään mitä itse kukin olemme, jos jollain laitteella aletaan tarkemmin syynäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:40

Johan ihme juttu tämäkin. luulin että tämmöistä ei olisi muummioiden kesken mutta sekin on näköjään mahdollista nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 21:15

ota nyt mistään selvää.. miehiä tai naisia;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 21:58

Kumpihan minäkin olen,loppujen lopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 22:19

Perestroikan ja Glastnostin hengessä Egypti lähetti muumion Neuvostoliittoon lahjaksi. Egyptiläiset sanoivat olevansa pahoillaa, mutta he eivät tienneet sen sukupuolta. Muutamia viikkoja myöhemmin Neuvostoliiton museon edustaja soitti Egyptiläiselle intendentille ja sanoi, että he tietävät, että muumio on mies.
Hämmästyneenä Egyptiläinen kysyi, "Kuinka te saitte selville? Mitkään meidän testimme eivät ratkaisseet."
"Helppoa," Neuvostoliittolainen vastasi. "Muumio tunnusti."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 22:54

Upeaa, että asiat oikaistaan vaikka viiveellä. Voiskohan tommosta tapahtua vielä nykytieteen aikana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 12:35

Niinpä, nykypäivänä ei ota mistään enää selvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:33

Tuliko Ladystä nyt Sir?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:26

Niimpä. . .
Tätikin olis setä jos sillä olis munat ;)
Silloin on jo ollut transuja.