Nyt se on tehty talviturkin heitto minulla. eilen kävin uimassa. joko te olette sen tehneet?

Avainsanat: talviturkki viimein heitetty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 10:49

Viime tiistaina tuli heitettyä talviturkki ja vielä keskiviikkona kävin varmentamassa, että varmasti heitin sen pois.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. Olet aika oikeassa tässä asiassa. aika hyvät on ilmat olleet uida.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 10:20

Talviturkkini lähti viime tiistaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:54

Joo montaki kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:11

Heitin taliviturkin pois tänä aamuna,kun join ensimmäistä kertaa aamukahvit puutarhassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:53

Vappu muistoissani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:04

heitin talviturkin pariviikkoa sitten : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.06.2009 - 13:39

En kokonaan, housut ja saappaat vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:28

talviturkki lähti viimeviikolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 18:02

kyllä olen kaksi kertaa.. ja tosi ylkepä siitä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:54

jo tokkiinsa vaikka kuinka monesti (jos sitä nyt sitten olikaan, tuli senverran tiheään mulittua pitkin talveakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 00:10

En ole arvannut heittää, jos vaikka ensi talvena vielä tarvittaisiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 00:13

Tänä kesänä olen uinut jo kahdesti. Se on jo puolet enemmän kuin viime kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 09:30

sniiiffff..en ole vielä ehtinyt heittää turkkia, kun ei ole ehtinyt ihmisten aikoihin pois töistä..ja eihän nuita kelejäkään ole ollut..nyt vois vaikka jossai välissä yrittää..hmm:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:31

Heitetty on. Tänäänkin olen uinut monta kertaa. Täytyy hakea viilennystä järvestä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 11:54

Lapsenlapset ja miniä saivat minut lauantaina lievällä painostuksella ja porkkanalla kastautumaan ja uimaan metrin verran Saimaassa. Olen edelleenkin sitä mieltä se vesistö on minulle liian kylmää. Hartiat tarkeni mutta varpaat paleli. Mutta - nyt se tehty kotimaisessa vedessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:20

EN VIELÄ.