Milloin viimeeksi olet tehnyt lihapottia uunissa?

Huomen aamulla laitan lihapotin uuniin kanssa porkkanan lantun ja sipulin,nyt on jo pakko saada kunnon ruokaa,kun tällä viikolla on vai grillailtu.

Avainsanat: lihaa potissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 22:06

On tuosta aikaa. Tänään kuitenkin haudutin kattilassa tuntitolkulla suikalepaistia hirvenlihasta.

Kysyjän kommentti

Hirvenliha on hyvää,olen itsekkin tehnyt siitä paistia,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:08

Paistia kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 23:23

En ole vähään aikaan. Viimeksi olen tehnyt karjalanpaistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 00:51

En piitkään aikaan. Joskus talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:51

Pääsiäisen tienoilla, meillä eletään kala-aikaa vielä pitkään syksyyn asti ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:49

Pataruokia teen aika usein. Juhannuksenakin meillä oli jotain potintyyppistä eli vuoassa lihaa, kasviksia, fetajuustoa pinnalla.Oli tosi hyvää, sääkin oli viileä ja silloin maistuu kunnon ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:46

Varmaan 10-vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 11:51

Onhan tuosta jo aikaa. Karjalanpaistia teen viimeksi. Syksymmällä sitten alkaa pottiruoka maistumaan, kun sataa, tuulee ja on kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:39

Silloin tällöin teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:44

mikä on lihapotti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:29

karjalanpaistia joskus keväällä ja talvella enenmänkin teen pataruokia, kun puuhellassa niitä valmistelen ja samalla saadaan ihanaa lämpöä...kesällä välttelen uunin ja hellan käyttöä, täällä kyl tarkenee ilman niitäkin..