Kasvatatko itse perunaa,oletko jo mullannut sen?

Meillä on pieni peruna ja sipulimaa tuolla mieheni kotipaikalla,kävimme tänään siellä ja mieheni multasi perunan.

Avainsanat: sipuli peruna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:33

sen verran jotta uuden perunan maistiaiset saan:)

Kysyjän kommentti

Meilläkin on vähän perunaa kasvamassa,mutta satoa saa vasta syksymmällä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 21:59

Laitoin tänäkin vuonna astioihin kasvamaan. Komeasti kasvaa ämpäreissä eikä tarvitse mullata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:09

Enpä viljele

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:04

En kasvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 23:50

Mullitan perunat kun ensi viikolla menemme maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:55

en edes potun vertaa harrasta maanviljelystä, ei siis tule mulliteltuakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 06:36

Isänmaa kulkee kynsien alla ja ei ole tullut mikroskoopilla katsottua mitä siellä kasvaa.
Kai siellä ainakin pöpöjä kasvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:27

En ole vielä mullittanut,kun en tiedä mitä on viikossa kasvanut,mutta onhan ne mullitettava,ettei tule vihreitä pottuja.Menossa just kasvimaan retkelle;toistaiseksi vielä salaattitorin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:47

Ei ole perunamaata,mutta saan uudet perunet Rymättylästä suoraan kasvattajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 11:59

Joskus kasvaa aika hyvin tuolla jääkaapin alalokerossa, kun on päässyt unohtumaan muutama pottu pussin pohjalle. Siitä ei vaan saa satoa, pelkkiä itusia vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:24

Olen vuokrannut kaiken viljelykelpoisen maan aktiiviviljelijälle. Perunat ilmestyvät kaupasta meidän keittiöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:41

Tänä vuonna en laittanut, aiempina kesinä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:00

en kasvata