Onko kotonasi usein yövieraita ? Tiedän, että joillakin ei taida olla juuri koskaan. Minulle tulee ystävätär kaupungista tänään

illalla junalla. Menen hakemaan hänet asemalta. Talomme koko yläkerta on periaatteessa vain vieraskäytössä. Maanantaina tulee tytär perheensä kanssa. Minusta on mukavaa, kun on paljon ihmisiä, ja sellaisia , jotka osallistuvat myös arkirutiineihin.

Avainsanat: yövieraat arkirutiinit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 10:39

kyllä meillä käy minun kavereitani, jotka tulevat kauenpaa ja ovatkin sitten muutaman päivän, jotta saadaan oikein kunnolla puhua papattaa, sekä tytär perheineen ovat myöskin useimman päivän , kun asuvat kauenpana, niin ja myöskin miehen sukulaiset käyvät , asuvat myöskin kaukana ja ovat siis useimman päivän myöskin , no on meillä myöski yhteisiä kamuja jotka jäävät yökylään sekä lapsenlapset ovat usein, joten meillä on useinkin yövieraita, itse tykkään hyvinkin paljon , kun täällä keskellä ei mitän on joskus vilinää ja hälinääkin..

Kysyjän kommentti

On kivaa kun on vieraita, mutta on myös mukavaa kun lähtevät pois

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 19:14

Viime yönäkin oli pari madamea yökylissä tuolta savonmuan puolesta, nimittäin pari sisartani.
Ei vät tosin käy kuin kerran kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:26

Lapset on silloin tällöin yökylässä. Varsinkin minun tytär joka asuu kauempana, niin on sit käydessään useamman päivän.
Mutta varsinaisia vieraita on melko harvoin yökylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:46

Jos tyttären perhettä ja aikuista poikaamme ei lasketa, niin pari pariskuntaa kesässä ja yksi talvella. joka toinen vuosi joku yksin kulkeva. Kesävieraat viipyvät yleensä pari yötä, joiden välillä voi olla viikkokin - sen ajan he vaeltavat tunturissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 20:23

Jos siskon pojantyttären vierailua ei lasketa niin erittäin harvoin. Pari kolme kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:43

kyllä näin kesällä on / kaksi kertaa kk.. noin ja lasten kavereita useimminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:13

Lapset käyvät silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:08

Eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:24

Nykyään niitä on vähemmän kun ennen mutta kesällä kyllä kaverit käy pidemmän matkan päästä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:52

No melko usein kyllä. Yksi paraskaveri asuu kaukana, joten parempi jäädä yöksi. Ja joskus on oikeat jengit meidän sängyissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:55

Poikani on ainut joka silloin tällöin on kyläilemässä myös pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 02:21

harvemmin, mutta kyllä sitäkin sattuu,

(nykyään ei tarvitse aamullakaan ihmetellä että kuis siinä nyt näin kävi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:38

Aika harvoin loppujen lopuksi. Maalla on silloin tällöin. Eräs ystäväpariskunta Saksasta on yöpynyt meillä maalla vaikka useimmiten asuvat keskustassa hotellissa. Mitään majoituspalvelua en halua pitää vaikka meille kaupunkiinkin mahtuu kyllä. Tyttärellä on oma asunto lähellä meitä ja asuu siinä kun tulee käymään kotimaassa ja osin maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:04

Harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 12:44

Lapsenlastani lukuun ottamatta, ei yövieraita nykyisin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 13:40

On tossa meidän leviävässä sohvassa joskus pötkötellyt ystäviämme,mutta tänäkesänä ei vielä ketään.